رئیس صندوق رفاه دانشجویان:

راهپیمایی ۲۲ بهمن پیش‌مقدمه برای انتخابات ۱۱ اسفند است

گنجی، به تجدید حیات جمهوری اسلامی با راهپیمایی ۲۲ بهمن اشاره کرد و گفت: مردم ما هرساله با راهپیمایی خود از کشور حمایت می‌کنند.
کد خبر: ۶۵۰۴۲۴
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۱ - 10February 2024

راهپیمایی ۲۲ بهمن پیش‌مقدمه برای انتخابات ۱۱ اسفند استبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، پیروزی انقلاب اسلامی ایران فجری بود که دامن افق‌ها را روشن ساخت و پرده‌های ظلمت شرق و غرب را از هم درید و ایران اسلامی را نورباران کرد تا خاستگاه ارزش‌های ماندگار الهی و سرمنشاء رهایی از وابستگی‌ها باشد و این بهار، نوری پر درخشش و ترجمانی از آیه شریف «جاء الحق و زهق الباطل» و مقدمه و پیش زمینه انقلاب عظیم حضرت صاحب الزمان عجل الله تعالی فرجه الشریف خواهد شد.

«مسعود گنجی» رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزیر علوم در گفت‌وگویی اظهار داشت: راهپیمایی ۲۲ بهمن به عنوان تجدید حیات جمهوری اسلامی است و هرساله مردم با راهپیمایی خود از کشور حمایت می‌کنند. امسال به دلیل مسائل منطقه‌ای این راهپیمایی اهمیت ویژه‌ای دارد و مردم ما با حضور پرشور خود در راهپیمایی و سر دادن شعار‌های کوبنده با دشمن اتمام حجت می‌کنند.

وی افزود: انقلاب، امروز و در این پیچ تاریخی و حساس و در آستانه صعود به قله پیشرفت و عدالت بیش از دیروز نیاز به حراست و صیانت دارد که البته شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش با بصیرتِ به هنگام و پیروی محض از ولایت مطلقه فقیه و مجاهدت‌های شبانه‌روزی در میدان، این نقش را به زیبایی ترسیم کرده و لزوم توجه به بیانِ نورانی امام را در این برهه حساس به همه ما یادآور شدند تا مردم و مسؤولان در انجام وظیفه و حجت شرعی خویش دچار غفلت و سستی نشوند.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان اظهار داشت: ما خواهان حل مسائل منطقه از طریق راه‌های مسالمت آمیز هستیم و می‌خواهیم چهره استکبار جهانی مخصوصا رژیم کودک‌کش و نسل‌کش صهیونیستی را به دنیا نشان دهیم تا دنیا بداند با چه افرادی مواجه است.

وی اضافه کرد: در کشور شاهد برخی چالش‌های اقتصادی و فرهنگی هستیم که این مسائل داخلی است و مطمئن هستیم تا به امید خداوند هرچه زودتر برنامه‌ها را به سمتی بریم تا این مسائل و مشکلات حل شود، این مسائل اقتصادی نباید به گونه‌ای شود تا مردم را دلسرد کند.

گنجی ادامه داد: ما در این بین انتخابات بزرگی را داریم و در این انتخابات هم مردم نشان خواهند داد که پای انقلاب، خون شهدا و پشت سر رهبر معظم خود اهدافی که انقلاب بخاطر آن شهیدانی را فدا کرده است، ایستاده‌اند، در این راه باید به گونه‌ای رفتار کنیم که وحدت ملی حفظ شود و دشمنان امکان بهره‌برداری نداشته باشند لذا این راهپیمایی یک پیش مقدمه برای ۱۱ اسفند است تا در آنجا بتوانیم با رای دادن خود کار بزرگی را انجام دهیم.

منبع: فارس

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار