طی سخنانی مطرح شد؛

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس: حفاظت عمومی از نظام مقدس جمهوری اسلامی وظیفه آحاد مردم است

سردار «کوشکی» حفاظت عمومی از نظام مقدس جمهوری اسلامی را وظیفه آحاد مردم دانست و ادامه داد: انتخابات به معنی حفاظت و حراست مردم از این قدرت برآمده از ارزش‌های الهی است بنابراین باید همه در صحنه انتخابات حضور موثر باشند.
کد خبر: ۶۵۰۴۳۷
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۹ - 10February 2024
حفاظت عمومی از نظام مقدس جمهوری اسلامی وظیفه آحاد مردم است/ لزوم حضور موثر در انتخاباتبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، سرتیپ دوم پاسدار «سعید کوشکی جهرمی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس در یادواره شهدای عملیات والفجر ۸ در جمع پاسداران انقلاب اسلامی ضمن عرض تبریک به مناسبت ایام الله دهه فجر، اظهار داشت: امام خمینی (ره) حکیم فرزانه دوران معاصر بود که به دلیل شدت توکل ایشان، انقلاب اسلامی شکل گرفت و «شجاعت» در صدر ویژگی‌های امام راحل قرار دارد.
 
وی افزود: امام خمینی (ره) با اتکا به آیات شریفه الهی و اعتماد بی حد و اندازه به مردم، انقلاب اسلامی را در ایران آغاز کرد و با مطالعات درخواهیم یافت که دربین انقلاب‌های جهان، انقلاب اسلامی ایران بیشترین درصد مشارکت مردم را داشته است.
 
سردار کوشکی «الطاف و حمایت بی نظیر الهی از کشور و مردم ایران» را یکی از دلایل ماندگاری انقلاب اسلامی دانست و گفت: دشمنان تاکنون ۲۶ عملیات بر علیه انقلاب اسلامی شکل دادند که یکی از آن‌ها دفاع مقدس است و در هیچ کدام از آن‌ها موفقیتی به دست نیاوردند از این رو آخرین امید آن‌ها در جنگ شناختی است تا بتوانند به این نظام مقدس ضربه وارد کنند.
 
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس با اشاره به اینکه تلاش دشمن برای تعدیل انقلاب اسلامی و روحیه انقلابی گری است، اظهار کرد: وجود و بیداری امامین انقلاب باعث شده که این نهضت تاکنون حفظ شود چراکه در تمامی دوران زمان، ولی فقیه ما بدون تعارف با هیچ کس، یک لحظه از هدایت امت غفلت نکردند و در نهایت به نگهداری و صیانت از انقلاب اسلامی منجر شد.
 
این استاد دانشگاه تصریح کرد: مردم در محافظت از انقلاب نقش بی بدیلی داشته و دارند، چون در جنگ تحمیلی شاهد هستیم که جنگ را مردم اداره کردند که ۹۰ درصد رزمندگان از نیرو‌های مردمی بودند. در هرجایی که شاهد عمل به فرامین امامین انقلاب و احکام اسلامی بودیم، به پیروزی رسیدیم پس این نعمت بزرگ انقلاب اسلامی و ولایت را پاس بداریم.
 
وی با بیان اینکه تمام همت دشمن بر ناامیدی مردم کشور قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: در جنگ ترکیبی دشمن به دنبال جلوگیری از عدم لذت مردم از دست آورد‌ها و داشته‌های وجودی است. ۳ هزار و ۳۰۰ تحریم اعلام شده و اعمال شده بر علیه ایران اسلامی توسط دشمنان انجام شده، اما اراده الهی بر این قرار گرفته که این انقلاب اسلامی و مردمی ایران حفظ شود.
 
سردار کوشکی با اشاره به اینکه طومار چهار انقلاب بزرگ دنیا در ۳۰ سالگی پیچیده شد، گفت: انقلاب‌های بزرگ دنیا با استحاله مسیر خود را تغییر دادند، اما اینکه انقلاب اسلامی ایران تاکنون به انحراف کشیده نشده به دلیل ولایت امر و وجود پر برکت سپاه و بسیج است.
 
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس در خصوص عملیات‌های رزمندگان در دفاع مقدس نیز گفت: یک عملیات دفاع مقدس عقل‌ها را حیرت زده کرد و از نظام محاسباتی انسان‌ها و نیرو‌های مسلح خارج است همچنین جنگ تحمیلی به قبل و بعد از فتح خرمشهر تقسیم شده است و در عملیات والفجر ۸ سه هدف اساسی قطع ارتباط عراق با خلیج فارس، ایجاد امنیت برای کشتی‌ها و تمام نفتکش‌ها و نمایش قدرت رزمی نظام جمهوری اسلامی به دنیا دنبال می‌شد.
 
بنابه گفته این استاد دانشگاه، دلیل اصلی موفقیت عملیات والفجر ۸ اعمال استراتژیکی تاریکی اطلاعات بود به این معنی که دشمن هم باید فریب بخورد و نباید متوجه شود که چه اتفاقی رخ می‌دهد و حضور نیرو‌های حفاظت اطلاعات و فریب دشمن اولین دلیل پیروزی در این عملیات خطیر بود همچنین رزمندگان ایرانی ۹۰۰ کیلومتر مربع را تصرف کند و ۲ هزار و ۱۰۰ نیروی عراقی اسیر می‌شود.
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود حفاظت عمومی از نظام مقدس جمهوری اسلامی را وظیفه آحاد مردم دانست و ادامه داد: انتخابات به معنی حفاظت و حراست مردم از این قدرت برآمده از ارزش‌های الهی است و باید همه در عرصه انتخابات حضور موثر باشند.
 
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس در پایان سخنان خود بر مشارکت و حضور پرشور همه آحاد مردم در انتخابات ۱۱ اسفند ماه و فعالیت موثر نخبگان فضا‌های انتخاباتی تاکید کرد.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها