در مراسم اربعین شهدای حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان؛

نماینده ولی فقیه در سپاه نبی اکرم (ص) کرمانشاه: روحیه شهادت‌طلبی مایه عزت و از مهم‌ترین عوامل پیروزی انقلاب اسلامی است

حجت‌الاسلام «جلیلیان» گفت: روحیه شهادت‌طلبی مایه عزت و از مهم‌ترین عوامل پیروزی انقلاب اسلامی است لذا امام می‌فرماید ملت ما عاشق شهادت بود و این نهضت شهادت‌طلبی عزت و اقتدارآفرین است.
کد خبر: ۶۵۰۴۳۹
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۴ - 10February 2024

نماینده ولی فقیه در سپاه نبی اکرم (ص) کرمانشاه: روحیه شهادت‌طلبی مایه عزت و از مهم‌ترین عوامل پیروزی انقلاب اسلامی استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، حجت‌الاسلام و المسلمین «شمس‌اله جلیلیان» نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه امروز در مراسم گرامیداشت چهلمین‌روز شهدای حادثه تروریستی گلزار کرمان که در حسینیه ثارالله سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه برگزار شد اظهار داشت: ایثار، شهادت و از خود گذشتگی یک فرهنگ است و فرهنگ شهادت دارای پایه‌های اعتقادی، معرفتی و ارزشی است که آثار تمدن‌سازی دارد.

وی با اشاره به آیات قرآن در مورد شهادت گفت: مپندارید کسانی که در راه خدا شهید می‌شوند مرده هستند بلکه آنها زنده هستند و نزد پروردگارشان رزق و روزی دارند و  شهادت‌طلبی یک عمل خالصانه همراه با خدامحوری است و رمز پیروزی اسلام است.

 نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: روحیه شهادت‌طلبی مایه عزت و از مهم‌ترین عوامل پیروزی انقلاب اسلامی است لذا امام می‌فرماید ملت ما عاشق شهادت بود و این نهضت شهادت‌طلبی عزت و اقتدارآفرین است.

حجت‌الاسلام والمسلمین جلیلیان تصریح کرد: ابهت و اقتدار معنوی امروز ایران در برابر قدرت شیاطین همین شهادت‌طلبی‌است که در مقابل روحیه خودباختگی قرار می‌گیرد روحیه ایثارگری را تقویت می‌کند.

وی عنوان کرد: شهادت‌طلبی عامل تربیت نسل‌ها و بالاترین مرتبه نیکی‌ها است که موجب بالا رفتن ارزش‌ها بهره‌وری از دستاوردها می‌شود و طبق آیات و روایات شهادت برترین مرگ‌هاست لذا برای ما انسان‌های معمولی درک شهادت مشکل و از توان و درک ما خارج است.

 وی افزود: روایتی نورانی از امام جعفر صادق(ع) می‌فرماید سه گروه علما، انبیا و شهدا مقام شفاعت دارند چرا که همه اینها هدایت‌گر هستند و درس عزت و سربلندی می‌دهند.

حجت‌الاسلام والمسلمین جلیلیان با بیان اینکه جامعه مدیون خون شهدا است، گفت: تکریم شهید یعنی تکریم همه نیکی‌ها و برای الگوسازی به شهدا نیاز داریم.

 نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه در ادامه با اشاره به ترس دشمنان از زائران حاج قاسم افزود: حاج قاسم خنثی‌کننده نقشه آمریکا و تغییردهنده مسیر تاریخ در کشور و در دنیا است.

حجت‌الاسلام جلیلیان تصریح کرد: به برکت خون حاج قاسم و نیروی مقاومت ضربه ترمیم‌ناپذیری به آمریکا وارد شده است لذا با زائران حاج قاسم هم عناد دارند.

وی گفت: به گفته رهبر معظم انقلاب هم حیات و هم شهادت حاج قاسم مایه وحشت و ذلت برای نظام سلطه است لذا با حضور پرشور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن و یازدهم اسفند در انتخابات، بار دیگر با حاج قاسم تجدید پیمان می‌کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار