مدیرکل فرهنگی معاونت اجتماعی شهرداری خبر داد؛

نورافشانی و بانگ الله اکبر در ۱۱۰۰ نقطه از تهران

زیبایی‌نژاد گفت: نورافشانی هزار و ۱۰۰ نقطه از سطح شهر به همراه گل بانگ الله اکبر در شب ۲۲ بهمن ازجمله برنامه‌های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در ایام دهه فجر است.
کد خبر: ۶۵۰۴۷۷
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۷ - 10February 2024

۱۱۰۰ نقطه از تهران همراه گل بانگ الله اکبر نورافشانی می‌شودبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، «مصطفی زیبایی‌نژاد» مدیرکل فرهنگی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران اظهار داشت: جشن بزرگ پیروزی انقلاب اسلامی، شامگاه ۲۱ بهمن ساعت ۱۹:۳۰ تا ۲۱:۳۰ برگزار می‌شود. این جشن همراه با اجرای حمید عسگری و حسین حقیقی و گروه‌های سرود، برنامه‌های جذاب و نورافشانی ویژه در فرهنگسرای خاوران است.

زیبایی‌نژاد افزود: جشن خانواده بزرگ ایران همراه با برنامه‌های صحنه‌ای (استیج) و پردیس فرهنگی، آموزشی، خدماتی، ایستگاه پذیرایی و... در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن برگزار می‌شود. ۳۵ پردیس فرهنگی، هنری و خدماتی با بیش از ۴۰۰ غرفه تخصصی به ارائه خدمات برای خانواده‌ها و کودکان و نوجوانان می‌پردازند. پذیرایی از شهروندان شرکت کننده در راهپیمایی، کرسی‌های تلاوت قرآن، غرفه‌های نقاشی و بازی و سرگرمی برای کودکان و نوجوانان از دیگر برنامه‌های ویژه ۲۲ بهمن به شمار می‌رود.

مدیرکل فرهنگی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در ادامه گفت: نهاد‌های شهرداری تهران اعم از شرکت مترو، اداره کل سلامت، شرکت توسعه فضا‌های فرهنگی، مرکز فعالیت‌های دینی، شورای عالی قرآن، سازمان آتش نشانی و ستاد گردشگری غرفه دارند. سازمان ورزش نیز پردیس اختصاصی ورزش و سرگرمی را از خیابان یادگار امام تا میمنت برپا می‌کند. گفت: ۲۲ استیج در کنار پردیس‌های خدماتی با محوریت برنامه‌های فرهنگی، اجرای سرود، نمایش و مسابقات و برنامه‌های ویژه کودک و نوجوان نیز در جشن خانواده بزرگ ایران به اجرا در می‌آیند. اجرای نورافشانی در فرهنگسرای خاوران و میدان آزادی به صورت ویژه، نورافشانی بالغ بر ۷۰ میدان اصلی به صورت خاص و حدود هزار و صد نقطه نورافشانی محلی به همراه طنین بانگ الله اکبر در شب ۲۲ بهمن در پایتخت اجرا می‌شود.

وی گفت: گل‌آرایی استیج اصلی ویژه برنامه روز ۲۲ بهمن، طراحی و اجرای فرش گل و کاروان گل در مسیر راهپیمایی با استفاده از نماد‌های انقلاب اسلامی، فضاسازی و تبلیغات محیطی مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن و معابر منتهی به این مسیر، نصب تلویزیون‌های شهری در میدان آزادی و خیابان‌های آزادی، محمدعلی جناح و شهید آیت‌الله سعیدی برای پخش برنامه‌های جایگاه مراسم و بهره‌مندی شرکت‌کنندگان از برنامه‌ها، اجرای ویدئو مپینگ با محوریت دهه فجر انقلاب اسلامی در میدان آزادی نیز از جمله برنامه‌های دیگر شهرداری تهران به شمار می‌روند. بالغ بر ۴۰ ایستگاه پذیرایی در مسیر راهپیمایی و ورودی ایستگاه‌های مترو (تئاتر شهر، میدان انقلاب و مقابل ساختمان مرکزی مترو) و همچنین چایخانه حضرت رضا (ع) نیز برپا می‌شوند.

زیبایی‌نژاد در پایان از برگزاری مسابقه عکاسی عکس سلفی موبایلی با خانواده در راهپیمایی ۲۲ بهمن خبر داد.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار