مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان:

بعد از گذشت ۴۵ سال ایران اسلامی در اوج اقتدار است

سرهنگ «موسوی» گفت: بعد از گذشت چهل و پنج سال از پیروزی انقلاب اسلامی ملت سر افراز ایران سربلند و پیروز از مقاومت مظلومانه و مقتدرانه در مقابل تمام توطئه‌ها در چنان موقعیت برتر و با عظمتی قرار دارد.
کد خبر: ۶۵۰۵۲۴
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۹ - 10February 2024

بعد از گذشت 45 سال ایران اسلامی در اوج اقتدار استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زنجان، سرهنگ پاسدار «سید شمس‌الدین موسوی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان با صدور بیانیه‌ای از مردم زنجان دعوت کرد در راهپیمایی 22 بهمن حضور پیدا کنند. در متن این بیانیه آمده است:

22 بهمن ماه یوم الله در تاریخ ایران اسلامی است که ملت سرافراز ایران اسلامی به رهبری مردی از تبار انبیاء، امام خمینی کبیر(ره) نه فقط بت پهلوی را شکست ،بلکه زمینه جنبش اسلامی را فراهم کرد.

بعد از گذشت چهل و پنج سال از آن حماسه تاریخی ملت سر افراز ایران سربلند و پیروز از مقاومت مظلومانه و مقتدرانه در مقابل تمام توطئه‌ها در چنان موقعیت برتر و با عظمتی قرار دارد که نفوذ قدرت نرم و گفتمان رهایی بخش وی در میان تمام مستضعفان، حق‌طلبان و آزادی‌خواهان، دشمنان مستکبر ملت قهرمان ایران و جبهه تحت امر صهیونیزم جهانی را به چالش کشیده است.

با توجه به تحقق این وعده‌های الهی، پیشرفت‌های علمی و فرهنگی و دستاوردهای عظیم صنعتی و نظامی و خود باوری ملت مسلمان ایران در عرصه های مختلف است که رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه‌ای(مد ظله العالی) به زیبایی موقعیت فعلی را موقعیت بدر و خیبر می داند، گویی که ملت ایران چون مولا و مقتدای خود حضرت علی(علیه‌السلام) به تنهایی در خیبر نفوذ ناپذیر استکبار را برکنده و تا قلب شهرها و دژهای آنان نفوذ کرده و تصویر دانشمندان شهید خود را در نیویورک و دیگر شهرهای آمریکا به دست معترضین خسته از نظام غیر انسانی لیبرال سرمایه‌داری داده است.

 اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان از ملت فهیم و قدرشناس ایران اسلامی ، مردم شهید پرور استان و همکاران محترم برای حضور پرشور و گسترده در راهپیمایی 22 بهمن دعوت می‌کند تا با بصیرت، آگاهی و تعمیق بینش‌های سیاسی و دینی خود ترفندها و توطئه‌های شوم دشمنان  را در ضربه زدن به ارکان‌ نظام اسلامی و کیان ولایت ‌فقیه و وحدت امت واحده را خنثی سازند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار