جانباز دفاع مقدس:

دستاوردهای انقلاب به درستی تبیین شود

«کاشیان» با بیان اینکه دشمنان در حال سیاه‌نمایی هستند، گفت: مسائل و دستاوردهای انقلاب باید به درستی تبیین شود و آگاهی‌بخشی و روشنگری در جامعه به نحو صحیح انجام شود.
کد خبر: ۶۵۰۵۸۰
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۲ - 11February 2024

فرمانده و پیشکسوت دفاع مقدس:دستاوردهای انقلاب به درستی تبیین شود

«عباس کاشیان» از مبارزان انقلابی و جانباز دفاع مقدس در  گفت‌وگو  با خبرنگار دفاع‌پرس در سمنان با گرامیداشت چهل و پنجمین بهار انقلاب شکوهمند اسلامی ایران اظهار داشت: باید گفت از اتفاقات و رویدادهایی که قبل از انقلاب و در زمان حکومت شاهنشاهی رخ داد و باید جوان و نوجوان امروز با آگاهی بداند چه وقایعی منجر به انقلاب شده و به عبارتی دیگر چه شد که جرقه‌های انقلاب با رهبری داهیانه امام خمینی (ره) و پشتیبانی ملت ایران زده شد.

این مبارز انقلابی ادامه داد: یادم می‌آید آن زمان که در بحبوحه انقلاب بود و شاه حکومت نظامی اعلام کرده بود، من در تهران بودم و مردم در صحنه را با چشمان خود از نزدیک دیدم که جوانان چگونه فعالیت می‌کردند و گوش به فرمان امام زمان خود امام خمینی (ره) بودند، دختران با ماژیک روی کاغذ می نوشتند به رانندگان ماشین های سواری می دادند و به اینگونه سخنان امام در سطح شهر پخش می شد. همه تکبیر می گفتند این در حالی بود که شاه اعلام حکومت نظامی کرده بود اما امام خمینی (ره) گفته بودند مردم به خیابان ها بیایید و قطعا باید گفت این شجاعت امام برگرفته از ارتباط الهی بود و به وظیفه خود عمل کرد.

کاشیان در ادامه به برخی حرف هایی که گوش به گوش و دهان به دهان می چرخد و برخی افراد ناآگاه برای مثال از گرانی ها گلایه دارند و می گویند زمان شاه چنان بود و چنین بود، گفت: ما به عنوان یک مسلمان ادعای بزرگی داریم و می گوییم اگر در زمان امام حسین(ع) بودیم از ایشان حمایت می کردیم و در همان زمانی که امام حسین(ع) به همراه خانواده و یارانش به کربلا می رفت بسیاری از بزرگان و علمای آن زمان به ایشان گفتند بروی «کشته می شوی» اما امام حسین (ع) می دانست چه کاری دارد انجام می دهد حرکتی که ایشان انجام داد و خون او و یارانش همچنان در حال احیای جهانیان است.

وی گفت: ما زیر پرچم اسلام نفس می کشیم بنابراین این نفس کشیدن و زندگی ما در سایه پرچم سه رنگ کشورمان هزینه ای دارد؛ قطعا دشمنان این انقلاب نمی توانند ببینند که پرچم اسلام و امام حسین و ائمه اطهار در این کشور برافراشته است و کوتاه نمی آیند و آنها ایستاده‌اند تا این نظام نباشد.

کاشیان تصریح کرد: به هر حال کسی که خواب است را می شود بیدار کرد اما فردی که خود را به خواب زده است هرگز بیدار نخواهد شد.

این رزمنده دفاع مقدس عنوان کرد: مردم باید در این شرایط سخت پشتیبان و یاور هم باشند و بدانند که إِن تَنصُرُواْ ٱللَّهَ يَنصُرۡكُمۡ اگر همه همدیگر را یاری کنند یاری خداوند شامل حالمان می شود همانطور که در روزهای اول انقلاب همه هوای همدیگر را داشتند.

وی متذکر شد: باید برای جوانان بازگو کنیم که ایران با وجود تحریم، ماهواره پرتاب می‌کند و  دشمنان در حال سیاه نمایی هستند؛ بنابراین مسائل و دستاوردهای انقلاب باید به درستی تبیین شود و آگاهی بخشی و روشنگری در جامعه به نحو صحیحی انجام شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار