در یادواره شهدای شهر قلندرآباد؛

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی: انقلاب اسلامی پرچم زندگی به رنگ بندگی را برافراشت/ شهدا پرورش‌یافته مکتب امام خمینی (ره) بودند

سردار یوسفعلی‌زاده گفت: امام خمینی (ره) منطق قرآنی زندگی به رنگ بندگی را سر دست گرفتند تا ساحت جامعه را از خرافه، بدعت و کج‌راهی‌هایی که سر راه امت قرار گرفته بود، پاکیزه و مردم را برای حرکت در مسیر عزت و کمال رهنمون کنند.
کد خبر: ۶۵۰۵۹۰
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۸ - 11February 2024

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی: انقلاب اسلامی پرچم زندگی به رنگ بندگی را برافراشت/ شهدا پرورش یافته مکتب امام خمینی (ره) بودندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از استان خراسان رضوی، به مناسبت ایام‌الله دهه فجر، یادواره شهید گمنام و شهدای شهر قلندرآباد با حضور سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خراسان رضوی، خانواده‌های شهدا و قشرهای مختلف مردم، شب گذشته در مسجد جامع این شهر برگزار شد.

سردار یوسفعلی‌زاده در این مراسم اظهار داشت: ماهیت انقلاب، اسلامی است نه اسلام متحجرین و اسلام آمریکایی بلکه به تعبیر امام خمینی (ره) اسلام ناب محمدی (ص) است.

وی افزود: انقلاب اسلامی پرچم زندگی به رنگ بندگی را برافراشت. امام راحل این منطق را سر دست گرفتند و آمدند تا ساحت جامعه را از خرافه، بدعت و کج‌راهی‌هایی که سر راه امت قرار گرفته بود، پاکیزه و مردم را برای حرکت در مسیر عزت و کمال رهنمون کنند که این منطق قرآن است.

این مسئول تاکید کرد: باید تلاش کرد تا قرآن کریم در زندگی‌های ما درک شود و مبتنی با مبانی قرآن کریم زندگی کنیم چراکه انقلاب اسلامی بر اساس آیات نورانی قرآن کریم در برابر دشمنان سخت و محکم ایستاده و کوتاه نمی‌آید و در برابر امت اسلام بامحبت و باگذشت و دوستدارشان است که دامنه این تفکر از ایران اسلامی توسعه پیدا کرده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خراسان رضوی ادامه داد: اگر امروز جبهه مقاومت در جای‌جای جهان اسلام گسترش پیدا کرده به برکت این منطق است که دوست مومنین و دشمن کفار و ظالمین هستیم. 

یوسفعلی‌زاده گفت: انقلاب اسلامی به ما کمک کرد که اسلام ناب محمدی (ص) را بازشناسی کنیم و خود را در بین آموزه‌های دینی پیدا کنیم و تربیت اسلامی شویم. شهید سلیمانی و سایر شهدا دوران طاغوت را درک کرده بودند و اگر امام خمینی (ره) پرچم هدایت به دین، آموزه‌ها و معارف اسلامی را برافراشته نگه نمی‌داشت سرنوشت آن‌ها مشخص نبود؛ بر همین اساس شهدا پرورش‌یافته انقلاب اسلامی و نهضت امام راحل بودند.

وی ابراز داشت: به واسطه رهایی مردم ایران از حکومت طاغوت باید خدا را شاکر باشیم و به درگاه الهی سجده شکر بجا بیاوریم و با خدمت و مجاهدت خالصانه تداوم‌بخش راه امام خمینی (ره)، شهیدان و پیشکسوتان عرصه‌های عزت و شرف باشیم.

این مسئول تصریح کرد: ۴۵ سال از پیروزی انقلاب اسلامی گذشت هر روز این سال‌ها علی رغم دشمنی‌ها، کینه‌توزی‌ها و توطئه‌های مستکبران عالم، مردم ایران با ظالمین مبارزه کردند و با جهاد بی‌امان خود به یک ملت بزرگ، قهرمان، مجاهد، پیشتاز، بیدار و به یک جامعه مسلمان انقلابی اهل قرآن و معنویت تبدیل شدند که این‌ دستاوردها جزو عظمت‌های انقلاب اسلامی است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خراسان رضوی یادآور شد: باید در برابر ناملایمات صبر داشت و روز به روز به آگاهی، بصیرت و دانش خود افزود. برادری‌هایمان را تحکیم ببخشیم و از اختلاف و تفرقه بپرهیزیم و مراقب باشیم در میدان دشمن بازی نکنیم.

یوسفعلی‌زاده خاطرنشان کرد: باید کشور به دست جوانان متخصص ایران اسلامی ساخته شود. بدنه مدیریت کشور افتخار خادمی ملت را دارند اما دشمن تلاش می‌کند با سیاه‌نمایی آن‌ها را ناکارآمد جلوه دهد که با ارتقای سطح اطلاعات خود نباید تحت تاثیر القات دشمن قرار گرفت.

وی با اشاره به انتخابات ۱۱ اسفند بیان داشت: انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در پیش است. امت حزب‌الله باید با حجت شرعی خدمتگزارانی اصلح را که بتوانند خادم ملت باشند انتخاب کنند تا با تصویب قوانین کارساز و نظارت بر حسن اجرای آن، در جهت اعتلای ایران اسلامی گام بردارند.

این مسئول تاکید کرد: به حول و قوه الهی انتخابات با مشارکت حداکثری مردم و در اوج سلامت و امنیت در یک رقابت مبتنی بر مبانی دینی و اخلاقی برگزار می‌شود و نمایندگانی خدمتگزار برای سازندگی ایران اسلامی به مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری راه خواهند یافت.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خراسان رضوی افزود: دشمن با بهره‌گیری از فضای مجازی به دنبال پایین آوردن مشارکت مردم در انتخابات است تا مدعی شوند که نمایندگان با پایین‌ترین سطح رای انتخاب شده و منتخب مردم نیستند که حضور پرشور مردم و انتخاب نمایندگان با رای بسیار بالا این توطئه دشمن خنثی می‌کند.

یوسفعلی‌زاده گفت: شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن مقدمه این انتخاب بزرگ است. آحاد جامعه باید در مراکز راهپیمایی حضور پیدا کنند و با شعارهای کوبنده و دشمن‌شکن تداوم راه امام خمینی (ره)، شهیدان و مبارزه با نظام سلطه را فریاد بزنند.

وی با اشاره به تحولات فلسطین تصریح کرد: امروز غزه، پیکر زخم‌خورده امت اسلام است و دشمن در فلسطین در حال جنایت است. تا زمانی که در راس نظامات دنیا، حکام فساد باشند مجامع بین‌المللی نسبت به نسل‌کشی در غزه بی‌تفاوت خواهند بود. اما گردان‌های قسام علی‌رغم همه این ناملایمات به مبارزه خود با رژیم صهیونیستی تا نابودی این غده سرطانی ادامه خواهند داد.

این مسئول متذکر شد: باید روی پای خود بایستیم و پاسدار داشته‌های خود باشیم چراکه اسلام و انقلاب اسلامی به ما آموخته که باید با دفاع از داشته‌های خود، دشمن ظالم و یار مظلوم باشیم. به کوری چشم دشمنان در این مسیر حرکت خواهیم کرد و پرچم عزت شهیدان را برافراشته نگه خواهیم داشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار