در مراسم راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن؛

رئیس دانشکده ارتباطات و فرهنگ تهران: مردم ایران پشتیبان نظام هستند

«محمدی الموتی» گفت: مردم ایران همواره سعی کردند در تمامی عرصه‌ها، پشتیبان نظام اسلامی باشند و حضور پرشورشان در این مراسم، بیانگر حضورشان در انتخابات پیش رو نیز است.
کد خبر: ۶۵۰۶۶۶
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۱ - 11February 2024

رئیس دانشکده ارتباطات و فرهنگ تهران: مردم ایران پشتیبان نظام هستندبه گزارش دفاع‌پرس از مازندران، «محسن محمدی الموتی» رئیس دانشکده ارتباطات و فرهنگ تهران در سخنرانی یوم الله ۲۲ بهمن تنکابن با اشاره به وقایع دوران پهلوی و رخداد‌های جهانی و قیاس آن با دوران انقلاب اسلامی اظهار داشت: مطالعه کتاب‌های نگاشته شده توسط تاریخ دانان و نورئیس دانشکده ارتباطات و فرهنگ تهران یسندگان مشهور آن زمان نشان می‌دهد، خبری از مدینه فاضله‌ای که برخی امروزه سعی دارند در فضای مجازی از آن دوران نشان بدهند، نیست.

وی با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: مردم ایران همواره سعی کردند در تمامی عرصه‌ها، پشتیبان نظام اسلامی باشند و حضور پرشورشان در این مراسم، بیانگر حضورشان در انتخابات پیش رو نیز است.

الموتی به بیان برخی دغدغه‌های مردم پرداخت و خاطرنشان کرد: یکی از دغدغه‌های مردم نارضایتی از نظام اداری بوده و شایسته است مدیران در هر مسئولیتی قرار دارند، آنجا را محور عالم بدانند و با روحیه جهادی به امور محوله بپردازند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار