نماینده، ولی فقیه در لرستان:

پیام راهپیمایی امروز حمایت از نظام و انقلاب اسلامی است

حجت‌الاسلام شاهرخی حضور در مراسم راهپیمایی سیاسی و اجتماعی ۲۲ بهمن را عبادت دانست و گفت: حضور اقشار مختلف مردم در راهپیمایی امروز پیام دارد و آن هم پیام حمایت از نظام و انقلاب اسلامی است و این مردم تا پای جان در کنار انقلاب خود هستند و خواهند ماند.
کد خبر: ۶۵۰۷۱۰
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۶ - 11February 2024

پیام راهپیمایی امروز حمایت از نظام و انقلاب اسلامی است

به گزارش دفاع‌پرس از لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین «سیداحمدرضا شاهرخی»، نماینده ولی‌ فقیه در لرستان امروز در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در این استان  اظهار داشت: حضور پرشکوه مردم در راهپیمایی امروز را شاهدیم و قطعاً این حضور تضمین‌کننده و تثبیت‌کننده انقلاب اسلامی است.

وی  افزود: امروز شاهد حضور و حمایت قاطعانه و پربصیرت مردم در راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن‌ماه هستیم و این حماسه بار دیگر موجبات یأس و ناامیدی دشمنان را رقم زد.

نماینده ولی‌ فقیه در لرستان حضور در چنین مراسم سیاسی و اجتماعی را عبادت توصیف کرد و گفت: حضور اقشار مختلف مردم در راهپیمایی امروز پیام دارد و آن هم پیام حمایت از نظام و انقلاب اسلامی است و این مردم تا پای جان در کنار انقلاب خود هستند و خواهند ماند.

حجت‌الاسلام شاهرخی با بیان اینکه مردم لرستان شهدای زیادی تقدیم نظام کرده‌اند و باید با جان و دل این انقلاب را حفظ کنیم، گفت: رویداد مهم و حساس دیگری را پیش‌ رو داریم و مردم نیز در انتخابات با شور و شعور پای صندوق‌های اخذ رأی حاضر خواهند شد و مانند امروز حماسه خلق خواهند کرد.

وی تصریح کرد: قطعاً حضور حماسی و پرشور مردم در انتخابات دشمنان قسم‌خورده انقلاب را مأیوس خواهد کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار