استاندار مرکزی:

پیام حضور مردم امانتداری و وفاداری به انقلاب است

مخلص الائمه گفت: این جمعیت و شور و توجه مردم در راهپیمایی امروز در سراسر کشور فراتر از حد برآورد بود و این حضور پُرشور دو پیام وفاداری و امانتداری را با خود دارد.
کد خبر: ۶۵۰۷۱۲
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۴ - 11February 2024

پیام حضور مردم امانتداری و وفاداری به انقلاب استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اراک، «فرزاد مخلص الائمه» استاندار استان مرکزی در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن شهر اراک در جمع خبرنگاران اظهار داشت: حفظ جمهوری اسلامی در رأس واجبات است و مردم ولایی ایران برای این مهم دستور امام راحل را سرلوحه کار خود قرار می‌دهند که آن هم حضور در صحنه است.

استاندار مرکزی افزود: یکی از نمادهای این حضور، راهپیمایی و دیگری شرکت در انتخابات است که بالاترین سطح توجه دنیا را به خود جلب کرده است. این جمعیت و شور و توجه مردم در راهپیمایی امروز در سراسر کشور فراتر از حد برآورد بود و این حضور پُرشور دو پیام وفاداری و امانتداری را با خود دارد.

مخلص‌الائمه تصریح کرد: مردم نشان دادند نسبت به آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی و آرمان‌های امام راحل وفادار هستند و از این امانتی که در اختیار آن‌ها قرار گرفته با حضور و حتی نثار خون خود صیانت و حفاظت کردند و امیدواریم این امانت را به دست صاحب اصلی آن برسانیم.

مقام عالی دولت در استان مرکزی همچنین ابراز داشت: مردم ایران متوجه حساسیت حضور خود در انتخابات هستند و با این مقدمه باشکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن قطعا مشارکتی خوب و بالاتر از گذشته را در انتخابات ۱۱ اسفندماه نیز خواهند داشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار