معاون سیاسی و امنیتی استاندار خراسان جنوبی:

گرامیداشت روز جانباز و تجليل از جانبازان در خراسان جنوبی برگزار می‌شود

«طالبی» گفت: تجلیل از مقام جانبازان به منظور قدردانی از چهار هزار جانباز در سراسر استان برنامه‌ریزی شده که در این راستا مراسم محوری روز جانباز همزمان با چهارم شعبان سالروز ولادت حضرت ابوالفضل (ع) روز چهارشنبه در فرهنگسرای شهر بیرجند برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۵۰۹۱۲
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۰ - 12February 2024

گرامیداشت روز جانباز و تجليل از جانبازان در خراسان جنوبی برگزار می‌شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان جنوبی، «سید محمدرضا طالبی» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی امروز در جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان، اظهار داشت: یک درصد اعتبارات هزینه‌ای و جاری دستگاه‌های اجرایی باید صرف فرهنگ ایثار و شهادت شود و برنامه‌هایی که برای این منظور قرار است اجرایی شود به تأیید دستگاه تخصصی برسد.

وی بیان داشت: امنیت و پیشرفت کشور مرهون خون شهداست که از بالاترین سرمایه خود در راه وطن گذشتند لذا ارتقای فرهنگ ایثار و شهادت باید به عنوان موضوع اعتقادی و تکلیف شرعی مد نظر همه مدیران و دست‌اندرکاران باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی عنوان کرد: اگر شهدا جانفشانی نمی‌کردند اوضاع ایران از برخی کشور‌های منطقه بدتر بود لذا ایران به برکت خون شهدا سربلند شده و هیچ ابرقدرتی جرأت ندارد کوچکترین تجاوزی انجام دهد و به گروهک‌های تکفیری متوسل و ترور کور انجام می‌شود.

طالبی تصریح کرد: تجلیل از مقام جانبازان به منظور قدردانی از چهار هزار جانباز در سراسر استان برنامه‌ریزی شده که در این راستا مراسم محوری روز جانباز همزمان با چهارم شعبان سالروز ولادت حضرت ابوالفضل (ع) روز چهارشنبه در فرهنگسرای شهر بیرجند برگزار می‌شود.

وی گفت: مراسم چهلم شهدای حادثه تروریستی کرمان نیز عصر پنجشنبه ۲۶ بهمن‌ با حضور مردم در گلزار شهدای بیرجند برگزار خواهد شد و انتظار می‌رود همه دستگاه‌ها در برگزاری باشکوه این برنامه همکاری کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی ضمن قدردانی از مردم به جهت حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال، خاطرنشان کرد: مردم همواره به خاطر نظام و انقلاب در مناسبت‌های مختلف حضور پر رنگ داشته‌اند و حل مشکلات را نیز از مسئولان درخواست دارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار