نماینده ولی فقیه در مازندران تأکید کرد؛

ضرورت بیان و رفع مشکلات اساسی خبازان مازندران

آیت الله «محمدی لائینی» خواستار بیان و رفع مشکلات اساسی خبازان استان شد و با بیان اینکه مصرف کنندگان از مشکلات نانواها آگاه نیستند رضایت خبازان را رضایت خلق و خدا دانست.
کد خبر: ۶۵۰۹۳۱
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۵ - 12February 2024

ضرورت بیان و رفع مشکلات اساسی خبازان مازندرانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مازندران، آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در دیدار اعضای اتحادیه خبازان استان و جمعی از نانوایان ضمن گرامیداشت ایام اظهار داشت: ماه شعبان ماه میلاد‌های مقدس اهل بیت (ع) است.

وی با بیان اینکه ما شرایط صنف خبازان را با گران شدن همه اقلام و اجناس از جمله اجاره مغازه و موارد دیگر را درک می‌کنیم، افزود: شما با همه این سختی‌های کار بهترین خدمت را به خلق الله می‌دهید.

آیت الله محمدی لائینی تصریح کرد: هیچ خدمتی بهتر از نانوایی‌ها نیست؛ بیمارستان، اطبا و مطب‌ها خدمت سلامت ارائه می‌دهند که آن هم خیلی خوب است حال شاید یکی در طول سال مریض شود یا نه، اما نانوا‌ها چیزی به مردم می‌دهند که آن‌ها ساعت به ساعت به آن نیاز دارند پس خدمت شما خدمتی ضروری و مفید است.

نماینده ولی فقیه در مازندران ادامه داد: از آنطرف، چون نان در فرهنگ دینی ما بسیار مقدس و باارزش است در میان همه غذا‌ها جایگاه دیگری دارد و دست‌های سخت‌کوش و زحمت کش نانوا‌ها این کالای ضروری مقدس را روی سفره خانواده‌ها می‌گذارد.

امام جمعه ساری تاکید کرد: می‌دانیم که مشکلات شما‌ها زیاد است و امروز هم بیشتر در جریان قرار گرفتیم از این رو با چند نفر از اعضای اتحادیه خبازان استان حتما جلسه خواهیم داشت خوب است خودتان هم چهار مشکل اساسی را همراه با راه حل بیان کنید چرا که شما داخل گود هستید.

این مسئول خاطرنشان کرد: ما هم تنگنا‌های دولت و هم شما را درک می‌کنیم امیدواریم این جلسه برگزار و مشکلات بررسی و برطرف شود، برای ما مهم خودتان هستید و اینکه مشکلات به حداقل برسد، مردم هم راضی باشند، مشکلات شما را خیلی از مصرف‌کنندگان نمی‌دانند جدای از اینکه در هر صنفی چند مقصر وجود دارد امیدواریم بتوانیم رضایت شما را جلب کنیم که رضایت شما هم رضایت خداست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها