یادداشت/ مهدی شهرودی

صهیونیست‌ها در باتلاق غزه

جنایات جدید رژیم اشغالگر قدس در حمله به مردم بی‌دفاع و پناه گرفته در رفح نشان می‌دهد که صهیونیست‌ها به هیچ توافقی پایبند نیستند و حتی با این جنایت پیمان کمپ دیوید با مصر را نیز زیر سوال برده‌اند.
کد خبر: ۶۵۰۹۳۲
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۱ - 13February 2024

دست و پا زدن صهیونیست‌ها در باتلاقگروه بین‌الملل دفاع‌پرس- مهدی شهرودی؛ رژیم صهیونیستی در ادامه جنایت‌های خود در سرزمین‌های اشغالی با طرح حمله زمینی به «رفح» در جنوب نوار غزه موافقت کرد و طی حملاتی، مناطق مختلف رفح را مورد هدف قرار داد.

جنگنده‌های رژیم اشغالگر قدس در حمله به رفح بیش از ۵۰ حمله هوایی علیه انجام دادند و در جریان این حملات بیش از  ۱۱۰ فلسطینی بی‌گناه به شهادت رسیده‌اند. صهیونیست‌ها معتقدند هرچه حلقه محاصره بر حماس تنگ‌تر شود، هدف جنگ زودتر محقق خواهد شد.

صهیونیست‌ها در ادامه گزافه‌گویی‌های خود، خواستار نابودی گردان‌های نظامی جنبش حماس در رفح تا قبل از ماه رمضان شده‌اند، این در حالی است که  عربستان، امارات، مصر، قطر و کشور‌های اروپایی نسبت به تبعات حمله رژیم صهیونیستی به رفح هشدار‌های لازم را دادند.

آنگونه که مشخص است هدف رژیم صهیونیستی از حمله به رفح کوچاندن ملت فلسطین از سرزمین خود است و قطعا ادامه حملات رژیم صهیونیستی به تلاش‌ها برای رسیدن به آتش‌بس دائم در نوار غزه ضربه خواهد زد.

حماس با اشاره به جنایت رژیم صهیونیستی در «رفح» تاکید کرده که دولت آمریکا و شخص «جو بایدن» رئیس جمهور این کشور با دادن چراغ سبز به نخست وزیر این رژیم و حمایت مالی و نظامی از آن، در این جنایات شریک است.

جنایات جدید رژیم اشغالگر قدس در حمله به مردم بی‌دفاع و پناه گرفته در رفح نشان می‌دهد که صهیونیست‌ها به هیچ توافقی پایبند نیستند و حتی با این جنایت پیمان کمپ دیوید با مصر را نیز زیر سوال برده‌اند.

این اشتباه جنایتکاران صهیونیستی اگر با واکنش فوری شورای امنیت سازمان ملل و اتحادیه اروپا و آمریکا مواجه نشود و مانع از جنایات صهیونیست‌ها در سرزمین‌های اشغالی نشوند، قطعا شاهد گسترش جنگ در کل منطقه خواهیم بود و گروه‌های مقاومت دست به اقدامات تلافی جویانه خواهند زد و هرگز در مقابل این اقدامات سکوت نخواهد کرد.

آنگونه که مشخص است رژیم صهیونیستی در یک باتلاقی فرو رفته که هر چه بیشتر در آن دست و پا بزند بیشتر در آن فرو می‌رود و به نظر می‌رسد رفح به گورستان نهایی صهیونیست‌ها تبدیل خواهد شد و جنایتکاران به اهداف خود نخواهند رسید.

انتهای پیام/ 271

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار