پیام مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس بوشهر به مناسبت روز پاسدار؛

سپاه پاسداران دشمنان را در عرصه‌های مختلف به استیصال کشانده است

سرهنگ پاسدار«غریبی»به مناسبت سوم شعبان وروز پاسدار پیامی صادر کرد.
کد خبر: ۶۵۰۹۷۵
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۳ - 12February 2024

سپاه پاسداران دشمنان را در عرصه‌های مختلف به استیصال کشانده استبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از بوشهر،سرهنگ پاسدار علیرضا غریبی مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان بوشهر با صدور پیامی فرارسیدن سوم شعبان وروز پاسدار راتبریک گفت.

دراین پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم 

سوم شعبان روز مردانی است که آگاهانه و شجاعانه همچون مقتدای خود امام حسین (ع) در راستای دفاع از ایران اسلامی و انقلابی تلاش می‌کنند و سپاه پاسداران دشمنان را در عرصه‌های مختلف به استیصال کشانده و هیمنه پوشالی آنها را خرد کرده است.

دفاع همه جانبه از ارزش‌های اسلامی و ایستادگی همراه با شجاعت در مقابله با ظلم و ستم و حمایت از مظلومان از شاخصه‌های مکتب عاشورا است و پاسداران با روحیه حسینی زیستن و حسینی اندیشیدن و رفتار کردن به نهضت امام حسین (ع) عمل کردند.

اینجانب اعیاد شعبانیه به‌ویژه میلاد سید و سالار شهیدان و روز پاسدار را به یکایک پاسداران شجاع و قهرمان استان و خانواده‌های صبور و بصیر آنان و همچنین ارواح طیب و طاهر شهیدان به ویژه روح ملکوتی سردار شهید «حاج قاسم سلیمانی» و شهدای سپاهی مدافع سلامت و امنیت، تبریک و تهنیت عرض نموده و دوام توفیقات این عزیزان جان‌برکف را از درگاه خداوند متعال مسالت می‌نمایم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار