مدیر کل اداره حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان شرقی: نقش آفرینی پیشتازانه و مجاهدانه سپاه پاسداران و مقابله با فتنه‌ها ستودنی است

امیر دریا دار دوم «عباسی»، به مناسبت روز پاسدار و جانباز بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۶۵۰۹۷۶
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۹ - 12February 2024
مدیر کل اداره حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان شرقی؛ نقش آفرینی پیشتازانه و مجاهدانه سپاه پاسداران و مقابله با فتنه‌ها
به گزارش خبر نگار دفاع پرس از آذربایجان شرقی، امیر دریا دار دوم «عباسی» مدیر کل اداره حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی به مناسبت روز پاسدار و جانباز پیامی صادر کرد.
 
در این پیام آمده است؛

بسم الله الرحمن الرحیم «مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُواْ مَا عَاهَدُواْ اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَی‌ نَحْبَهُ وَمِنْهُم مَّن یَنتَظِرُ وَمَا بَدَّلُواْ تَبْدِیلاً»

تضمین پاسداری از انقلاب و دفاع همه جانبه از استقلال و امنیت ملی نیاز به یک ظرفیت سازی داشت که راهبرد حضرت امام خمینی (ره) در تاسیس سپاه پاسداران به همین منظور بود.

امروزه با گذشت بیش از چهار دهه از پیروزی انقلاب اسلامی همواره شاهد حضور و نقش آفرینی پیشتازانه و مجاهدانه سپاه پاسداران در همه عرصه های مقابله با ضد انقلاب در سال های اول انقلاب، جنگ هشت ساله در حوزه فرامرزی و دلاور مردانی همچون سپهبد شهید پاسدار قاسم سلیمانی و مقابله با فتنه ها بوده ایم . عملکرد بسیار مهم در حوزه سازندگی نیز یکی از اوراق طلایی و ممتاز این نهاد انقلابی و مردمی می باشد.

 در یک نگاه میتوانیم از پاسداران عزیز به عنوان سمبل جهاد، مبارزه و مقاومت در پاسداری از اسلام ناب محمدی (ص) و دستاوردهای انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی نام ببریم.

ضمن تبریک میلاد باسعادت حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، حضرت امام زین العابدین(ع) و حضرت ابوالفضل العباس(ع) و همچنین روز پاسدار و جانباز به تمام پاسداران سلحشور و جانبازان عزیز و شهدای پرافتخار میهن اسلامی توفیقات بیش از پیش تمامی عزیزان را از درگاه حضرت حق مسئلت می نمایم .

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار