معاون استاندار قم:

جشنواره فیلم فجر امسال سینمای انقلابی را تقویت کرد

«مقیمی» گفت: چهل‌ودومین جشنواره فیلم فجر محصول حرکت رو به رشد نسل جدید سینماگران انقلابی است و در جشنواره امسال شاهد تقویت سینمای انقلابی بودیم.
کد خبر: ۶۵۱۰۰۴
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۵ - 13February 2024

جشنواره فیلم فجر امسال سینمای انقلابی را تقویت کرد

به گزارش دفاع‌پرس از قم، «ابوالقاسم مقیمی» معاون اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم در حاشیه برگزاری چهل‌ودومین جشنواره فیلم فجر در قم در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بسیار خرسندیم که امسال در جشنواره فجر شاهد تقویت سینمای انقلابی بودیم و امیدواریم این جریان، رشد و شتاب بیشتری داشته باشد.

وی افزود: این دوره جشنواره محصول حرکت رو به رشد نسل جدید سینماگر انقلابی است که حرکت آن از جریان اکران فیلم‌های انقلابی در سینمای سوره در حوزه هنری آغاز شد و با راه‌اندازی باشگاه سوره و جشنواره عمار و تولیدات فیلم‌های سیاسی و مطالبه‌گرانه نظیر «دیدن این فیلم جرم است» تداوم یافته است.

وی، ورود سینماگران جوان به عرصه سینمای انقلاب را امری ضروری دانست و افزود: این موضوع از رویش‌های سینماست و تحول چشمگیری در تطبیق جشنواره با اسم این جشنواره یعنی جشنواره فیلم فجر انقلاب اسلامی وجود دارد.

معاون اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم بیان کرد: انقلاب اسلامی پسوند بلافاصل جشنواره فجر است و بسیار خرسندیم که امسال در جشنواره فجر شاهد تقویت سینمای انقلابی بودیم و امیدواریم این جریان رشد و شتاب بیشتری داشته باشد.

مقیمی اضافه کرد: در مجموعه استانداری از تمامی جریانات تولیدی که به نحوی آموزش سینماگران انقلاب اسلامی را به دنبال دارد، حمایت خواهیم کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار