در دیدار با مدیر شبکه جهانی سحر؛

فرمانده نیروی دریایی سپاه: گام‌های بلندی در مسیر تقویت توان دفاعی کشور برداشته‌ایم

دریادار تنگسیری گفت: نیروی دریایی سپاه با اتکا به توان داخلی، گام‌های بلندی در مسیر تقویت توان دفاعی کشور در مقابل تهدیدات برداشته است.
کد خبر: ۶۵۱۰۶۳
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۴ - 13February 2024

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار دریادار «علیرضا تنگسیری» فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور در شبکه جهانی سحر با «ابراهیم علی برزی» مدیر این شبکه دیدار و درباره زمینه‌های گسترش همکاری‌های دوجانبه و راهبردی و گفت‌وگو کرد.

مدیر شبکه جهانی سحر در این دیدار با بیان اینکه شبکه جهانی سحر با وجود پنج کانال تلویزیونی و رادیویی یک صدا و سیمای کوچک با تمام ابعاد است، اظهار داشت: در این شبکه مستند‌های تاریخی، جهانگردی و گردشگری و همچنین سریال‌های فاخر ایرانی به پنج زبان کردی، پشتو، آذری، اردو و بوسنیایی زبانگردانی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه شبکه سحر در حوزه بین‌الملل هم از ظرفیت‌های قابل توجهی برخوردار است، افزود: دفاتر این شبکه جهانی در اسلام آباد، سارایوو، کابل و دهلی نو با حضور خبرنگاران محلی و کارشناسان مطرح منطقه به تولید محتوا و برنامه می‌پردازند.

برزی با شرح مأموریت اصلی این شبکه گفت: شبکه سحر پنجره‌ای از ایران به محیط مخاطب است و فعالیت پنج کانال این شبکه که بیشتر جنبه عمومی دارد، برنامه‌های متنوعی از جمله علمی، پزشکی، خانواده و ورزشی برای مخاطبان خود تهیه می‌کند و در حوزه خبر نیز به طور متوسط در ماه ۴۵۰ بخش خبری در این شبکه‌ها فعالیت دارند.

مدیر شبکه جهانی سحر سپس خواستار فراهم شدن بستری مناسب برای حضور هرچه بیشتر این شبکه در مناسبت‌های پیش رو و انعکاس پیشرفت‌های نظامی و دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شد.

نیروی دریایی سپاه گام‌های بلندی در تقویت توان دفاعی کشور برداشته است

در ادامه، دریادار تنگسیری نیز با قدردانی از تلاش‌های شبکه جهانی سحر عنوان کرد: شبکه جهانی سحر یک شبکه فهیم است که همه توانایی‌های کشور را به خوبی می‌شناسد و با وجود تمام سختی‌ها، تحریم‌ها و مسدود شدن شبکه‌ها همواره صدای مظلومان کشور‌های جهان است و هیچ‌گاه از فعالیت بازنمی‌ماند.

وی اضافه کرد: نیروی دریایی سپاه با اتکا به توان داخلی، گام‌های بلندی در مسیر تقویت توان دفاعی کشور در مقابل تهدیدات برداشته است.

در ادامه این دیدار فرمانده نیروی دریایی سپاه و مدیر شبکه جهانی سحر، ضمن ارائه و مرور دیدگاه‌ها، بر هماهنگی و همکاری بیشتر میان دو مجموعه تأکید کردند و راهکار‌های پیشنهادی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار