مدیرکل تامین اجتماعی نیروهای مسلح خوزستان خبر داد؛

برگزاری جشن ازدواج فرزندان بازنشستگان نیروهای مسلح خوزستان در اهواز

اختلاط گفت: با تاسی از منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر ترویج سنت حسنه ازدواج در نظر داریم جشن ازدواج و پیوند آسمانی تعدادی از زوج های جوان فرزند بازنشستگان نیروهای مسلح استان تحت لوای عشق الهی را برگزار کنیم.
کد خبر: ۶۵۱۰۶۶
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۹ - 13February 2024

برگزاری جشن ازدواج فرزندان بازنشستگان نیروهای مسلح خوزستان در اهوازبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خوزستان، «سعید اختلاط» نماینده وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در استان و مدیرکل تامین اجتماعی نیروهای مسلح خوزستان امروز در جمع اصحاب رسانه از برگزاری مراسم سنت حسنه ازدواج فرزندان بازنشستگان نیروهای مسلح استان در اهواز خبر داد و اظهار داشت: در طلیعه چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و همزمان با اعیاد فرخنده ماه شعبان در تدارک برگزاری این مراسم حسنه هستیم.

وی افزود: با تاسی از منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر ترویج سنت حسنه ازدواج در نظر داریم جشن ازدواج و پیوند آسمانی تعدادی از زوج های جوان فرزند بازنشستگان نیروهای مسلح استان تحت لوای عشق الهی را برگزار کنیم.

اختلاط گفت: این مراسم و جشن باشکوه در روز شنبه 12 بهمن در تالار طوبی جنب استانداری خوزستان برگزار می‌شود و ما در خدمت فرماندهان نیروهای مسلح و خانواده‌های بازنشستگان عزیز در کنار زوج‌های جوان خواهیم بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار