حضور حداکثری، اقتدار ملی/ رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی:

رأی اولی‌ها در انتخابات، آینده کشور را تضمین می‌کنند

نظری گفت: مشارکت رأی اولی‌ها در انتخابات، آینده کشور را تضمین می‌کند.
کد خبر: ۶۵۱۱۰۲
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۱ - 13February 2024

رأی اولی‌ها در انتخابات، آینده کشور را تضمین می‌کنندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اراک، دکتر «بهنام نظری»  در همایش بزرگ رأی اولی‌های شهرستان خنداب، اظهار داشت: انتخابات یکی از نمادهای حاکمیت مردم در نظام سیاسی است. ملت ایران همواره از مسئولان پیشی گرفته‌اند که مصداق بازر آن راهپیمایی ۲۲ بهمن که باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار شد.

رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی گفت: روحیه پرسشگری دانش‌آموزان گواه آن است که مطالبه‌گر و دغدغه‌مند سرنوشت کشور، استان و شهرستان خود هستند. نظری در ادامه با اشاره به توطئه‌های مکرر دشمنان علیه نظام اسلامی به ویژه شایعه‌پراکنی و دروغ‌پردازی در فضای مجازی، افزود: انتخابات پیش رو از مهم‌ترین و حساس‌ترین انتخابات‌ها در ۴۵ گذشته است چراکه دشمن تمام توان خود را بر روی آن متمرکز کرده است اما جوانان و نوجوانان به ویژه رأی اولی‌ها به طور قطع صدای دشمن نخواهند شد و حضوری با شکوه و ماندگار را رقم می‌زنند.

رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی تأکید کرد: نسل جوان، آینده‌سازان این کشور هستند و به طور حتم مشارکت رأی اولی‌ها در انتخابات، پشتوانه اقتدار نظام و تضمین‌کننده پیشرفت ایران است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها