مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان:

گفتمان دفاع مقدس همواره مورد توجه است

«سالاری» گفت: گفتمان دفاع مقدس و مقاومت یکی از موضوعاتی است که همواره مورد توجه است.
کد خبر: ۶۵۱۲۴۱
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۷ - 14February 2024

گفتمان دفاع مقدس همواره مورد توجه استبه گزارش دفاع‌پرس از زاهدان، «محمدرضا سالاری» مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سیستان و بلوچستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در جشنواره ملی تولیدات پونمایی و برنامه عروسکی ایران برنامه ریزی شده است تا با استفاده از ظرفیت بومی و شهرستانی کارگاه‌های سفالگری، نقاشی، بازی و سرگرمی طراحی چهره برپا شود.

سالاری عنوان کرد: گفتمان دفاع مقدس و مقاومت یکی از موضوعاتی است که همواره مورد توجه این مجموعه بوده و به جهت گسترش و اشاعه فرهنگ، ایثار و شهادت در قالب کمیته کودک و نوجوان با همراهی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سیستان و بلوچستان از مجموعه نمایشی حفظ آثار دفاع مقدس زاهدان بازدید شده است.

‌وی افزود: تقدیر از بانوان مجاهد است از برنامه‌های دیگر است، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دو سرمایه اصلی دارد یکی کودکان و نوجوانان دیگری مربیان با تخصص و مهارت در موضوعات ۶۲گانه در این راستا از سه بانوی انقلابی خواهر شهید، همسر جانباز و همسر شهید مدافع سلامت به جهت الگوسازی تقدیر و تشکر انجام می‌شود.

‌مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سیستان و بلوچستان گفت: در این ایام کتاب کودک با قلم نویسنده بومی سیستان و بلوچستان با تصویرگری بسیار مطلوب معرفی شده تا بتوانیم اثرگذاری مطلوبی در حوزه کودک و نوجوانان سیستان و بلوچستان داشته باشیم.

سالاری ادامه داد: از ۱۳ تا ۱۵ اسفند جشنواره استانی نمایش در قالب تئاتر، عروسکی، نمایشنامه نویسی در سه بخش، و همچنین جشنواره سرود در بین مراکز کل استان برگزار می‌شود. آثار از سطح استان در حال جمع آوری است و توسط داوران تهرانی منتخب این آثار بررسی تا به مرحله ملی جشنواره راه پیدا کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار