مدیرکل بنیاد شهید خراسان جنوبی تأکید کرد؛

جانبازان الگوی نسل امروز و آینده کشور

«نوفرستی» جانبازان را الگویی برای نسل امروز و آینده کشور دانست و گفت: اقتدار، عزت و امنیت کشور را به رغم توطئه‌های فرهنگی دشمنان و جنگ ترکیبی استکبار مدیون حماسه‌سازی رزمندگان جان‌برکف اسلام در دوران دفاع مقدس و صبر و ایثار خانواده شهدا است.
کد خبر: ۶۵۱۳۸۰
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۱ - 14February 2024

جانبازان؛ الگوی نسل امروز و آینده کشور/ ۴ هزار جانباز در خراسان جنوبی وجود داردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان جنوبی، «ابوالفضل نوفرستی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی امروز (چهارشنبه) در مراسم گرامیداشت روز جانباز و تجلیل از جانبازان خانواده جهاد کشاورزی استان، اظهار داشت: ۳۳ هزار خانواده شهید و ایثارگر در استان داریم که این خانواده‌ها صاحبان اصلی این انقلاب هستند.

وی جانبازان را الگویی برای نسل امروز و آینده کشور دانست و از وجود چهار هزار جانباز در استان خبر داد و بیان داشت: تمامی دستگاه‌های اجرایی مشاور امور ایثارگران دارند و خانواده‌های شهدا و ایثارگران برای پیگیری امور خود به این مشاوران مراجعه کنند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی با بیان اینکه امور مربوط به بهداشت و درمان، اشتغال، مسکن، فرزندان شهدا، ایثارگران و جانبازان در مجموعه بنیاد شهید دنبال می‌شود، تصریح کرد: جانبازان و شهدا، سلامتی و جان خود را در راه نصرت خدا، تقدیم کردند.

نوفرستی با بیان اینکه تسهیلات قرض‌الحسنه برای اشتغال و خود اشتغالی امسال به نحو احسن ارائه شده و هم‌اکنون نیز می‌توانند افراد نسبت به دریافت این تسهیلات اقدام کنند، گفت: خانواده‌های شهدا، جانبازان و آزادگان حق بزرگی بر گردن مردم و مسئولان دارند و باید همواره مورد تکریم جامعه اسلامی قرار گیرند.

وی با اعلام اینکه امسال قریب به یک هزار نفر تبدیل وضعیت استخدامی شده‌اند، اضافه کرد: بخشی از جانبازان تحت پوشش بیمه نیرو‌های مسلح هستند و بخشی نیز تحت پوشش بیمه دی هستند و اگر مدرکی در حوزه درمان خود دارند، می‌توانند به پزشکان معالج طرف قرارداد مراجعه کنند و در خصوص درمان خود اقدام کنند.

این مسئول اقتدار، عزت و امنیت کشور را به رغم توطئه‌های فرهنگی دشمنان و جنگ ترکیبی استکبار مدیون حماسه‌سازی رزمندگان جان‌برکف اسلام در دوران دفاع مقدس و صبر و ایثار خانواده شهدا دانست و بیان داشت: باید در انجام وظایف خود به گونه‌ای عمل کنیم که مورد رضایت خداوند، مردم و به‌ویژه خانواده‌های شهدا و جانبازان قرار گیرد.

نوفرستی با اشاره به اینکه ۷۰ درصد جمعیت فعلی کشور نه انقلاب و نه جنگ تحمیلی را درک کرده‌اند، خاطرنشان کرد: مهم‌ترین راهکار خنثی کردن توطئه‌های دشمنان و رفع مشکلات کشور ترویج و تقویت فرهنگ ایثار و شهادت است و راه آن نیز «جهاد تبیین» و روایت صحیح از حماسه‌های دفاع مقدس و هویت‌ساز انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار