جشن روز جانباز در یاسوج برگزار شد+ تصاویر

به مناسبت ولادت حضرت ابوالفضل‌العباس (ع) آیین بزرگداشت روز جانباز در یاسوج برگزار شد.
کد خبر: ۶۵۱۳۹۹
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۱ - 14February 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از استان کهگیلویه و بویراحمد، آیین بزرگداشت روز جانباز همزمان با ولادت حضرت ابوالفضل‌العباس (ع) امروز (چهارشنبه) با حضور اقشار مختلف مردم، ایثارگران و مسئولان در یاسوج برگزار شد.

آیت‌الله «سید نصیر حسینی» نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد در این آیین با تبریک روز جانباز و ولادت حضرت ابوالفضل‌العباس (ع) اظهار داشت: وقتی انسانی تمام سرمایه جان و مال خود را در طبق اخلاص قرار می‌دهد و برای دفاع از اسلام، ناموس، حریت و آزادی سرزمین مسلمانان در راه خدا به فرمان ولی خدا دفاع می‌کند و در این راه جانباز می‌شود، این یعنی افتخار و چیزی بالا‌تر از این ویژگی نیست.

حسینی افزود: کسی که می‌خواهد شهید شود، در همان چند ثانیه درد می‌کشد و بعد وارد بهشت می‌شود، اما جانبازان تا سال‌های طولانی نیز درد مجروحیت ناشی از جانبازی را تحمل می‌کند که این پاداش بسیار بزرگی است.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: زمانی دشمنان قسم خورده این نظام برای سال‌های طولانی بر این سرزمین سایه انداخته بودند، و سرمایه‌های فرهنگی، ملی، مادی و معنوی این کشور را به یغما می‌بردند انقلاب اسلامی شکل گرفت تا دست استعمار و استکبار را از این سرزمین کوتاه کند.

وی ادامه داد: استکبار تاب تحمل انقلاب اسلامی را نداشت و با تمام توان به جمهوری اسلامی ایران هجوم آورد لذا قهرمانانی در این میدان نبرد بودند که اجازه ندادند استکبار به اهداف شوم خود دست پیدا کند.

حسینی با بیان اینکه در جنگ تحمیلی اگر حمایت آمریکا و جبهه غرب نبود صدام سقوط می‌کرد، عنوان کرد: دشمن تا دندان مسلح با تمام تجهیزات بسیاری را به شهادت رساند و ویرانی‌های زیادی به وجود آورد. 

این مسئول خاطرنشان کرد: اگر امروز امنیت داریم و ایران به عنوان فرمانده جبهه مقاومت در دنیا مطرح است و آمریکا را به چالش کشانده است به برکت خون شهیدان و مجاهدت جانبازان است.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه در حکومت طاغوتی بین مردم و دولت جدایی عمیق بود، اما امروز حکومت ولایی است و مردم خود را سرباز ولایت می‌دانند، گفت: اگر امروزه ایران اسلامی از غزه حمایت می‌کند و موقعیت‌های استکبار را به خطر انداخته است به برکت وجود مردم همیشه در صحنه و جانبازان غیور که باعث افتخار هستند، می‌باشد.

جشن روز جانباز در یاسوج برگزار شد

جشن روز جانباز در یاسوج برگزار شد

جشن روز جانباز در یاسوج برگزار شد

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار