رئیس بسیج کارکنان خراسان جنوبی:

برای تداوم انقلاب باید دین خود را به شهدا ادا کنیم

سرهنگ «قاسمی» از انقلاب به عنوان یک امانت بزرگ یاد کرد که امروز به ما رسیده و گفت: برای تداوم این انقلاب باید دین خود را به شهدا ادا کرده و در مسیر ولایت حرکت کنیم.
کد خبر: ۶۵۱۴۰۰
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۴ - 14February 2024

برای تداوم انقلاب باید دین خود را به شهدا ادا کنیمبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان جنوبی، سرهنگ «محمدعلی قاسمی» رئیس بسیج کارکنان خراسان جنوبی امروز (چهارشنبه) در مراسم گرامیداشت روز جانباز و تجلیل از ۱۱۱ جانباز خانواده جهاد کشاورزی استان، اظهار داشت: امروز کشور ایران در بخش‌های مختلف دشمن دارد، اما با تجربه از هشت سال دفاع مقدس، آموخته‌ایم در میدان جهاد، پیروزی حاصل می‌شود.

وی گفت: بهمن‌ همیشه ماه سرنوشت‌سازی برای کشور بوده است بنابراین بررسی مسیر طی شده، امداد‌های الهی کسب شده و توطئه‌های دفع شده در تداوم مسیر باید مورد توجه قرار گیرد.  

رئیس بسیج کارکنان خراسان جنوبی از انقلاب به عنوان یک امانت بزرگ یاد کرد که امروز به ما رسیده و عنوان کرد: برای تداوم این انقلاب باید دین خود را به شهدا ادا کرده و در مسیر ولایت حرکت کنیم.

سرهنگ قاسمی با اشاره به اینکه برای ادامه مسیر، بیانیه گام دوم انقلاب را در پیش روی داریم که برای دفع تهدید‌ها با شناخت کافی از دشمن، مسیر را ادامه می‌دهیم، افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرموده‌اند نزدیک قله هستیم بنابراین نباید ناامید و یا خسته شویم.

وی مطالبه خدمت و گره‌گشایی از مشکلات مردم را مطالبه مهم رهبر معظم انقلاب اسلامی دعوت به حضورکر و خاطرنشان کرد: در انتخابات و مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی، علی‌رغم وجود برخی مشکلات اقتصادی و معیشتی، دو تکلیف رهبر معظم انقلاب اسلامی بر آحاد مردم است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار