۱۱ فروند هواپیمای شکاری و ترابری در پایگاه شهید دوران بازآماد شد

۱۱ فروند هواپیمای شکاری و ترابری نیروی هوایی ارتش در پایگاه هوایی شهید دورن شیراز بازآماد و به ناوگان عملیاتی نیروی هوایی ارتش ملحق شد.
کد خبر: ۶۵۱۴۷۷
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۶ - 14February 2024

یازده فروند هواپیمای شکاری و ترابری در پایگاه شهید دوران بازآماد شدبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، ۱۱ فروند هواپیمای شکاری و ترابری نیروی هوایی ارتش (۳ فروند pc۶، ۴ فروند سوخو ۲۴، یک فروند ایلوشین و ۳ فروند c۱۳۰) در پایگاه هوایی شهید دوران شیراز به دست متخصصان و نخبگان این پایگاه هوایی بازآماد و با حضور امیر سرتیپ واحدی به ناوگان عملیاتی نیروی هوایی ارتش ملحق شد.

امیر سرتیپ خلبان «حمید واحدی» فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی در مراسم الحاق این هواپیماها، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و قدردانی از تلاش‌های کارکنان فنی و متخصص این پایگاه، گفت: بسیار خرسندم که در جمع شما مردان مرد هستم که باوجود کمبود‌ها و تحریم‌ها کاری کردید کارستان. شما بزرگواران ثابت کردید پای انقلاب و رهبری ایستادید.

وی با اشاره به اینکه دلیرمردان نیروی هوایی ارتش کارنامه خوبی در هشت سال دفاع مقدس و جبهه مقاومت داشته اند، افزود: خلبانان تیز پرواز و جوانان برومند این نیرو در روز‌های اول جنگ با اجرای عملیات‌های متعدد و مختلف چنان ضرب شستی به دشمن نشان دادند که در همان اوائل پی به اشتباه محاسباتی خود برد.
امیرسرتیپ واحدی گفت: این کار‌ها با دستان پرتوانمند شما متخصصان متعهد انجام شده است و دست همه شما عزیزان را با افتخار میبوسم چرا که شما غیورمردان ثابت کردید که یک سرباز مخلص و پشتیبان ولایت هستید.

امیر سرتیپ واحدی همچنین با تاکید بر حضور پرشور در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: دشمن تلاش دارد انتخابات را کمرنگ جلوه دهد، چرا که هدفش نابودی کشورمان است و باید مواظب جنگ ترکیبی دشمن باشیم.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار