معاون بازرسی قرارگاه خاتم الانبیا (ص):

دشمن برای کاهش میزان مشارکت در انتخابات آماده شدند

سردار «اسدی» گفت: دشمنان اسلام برای کاهش میزان مشارکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی آماده بسیج شدند.
کد خبر: ۶۵۱۶۱۴
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۵ - 15February 2024

دشمن برای تأثیرگذاری در میزان مشارکت در انتخابات بسیج شدندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس فارس، سردار «محمدجعفر اسدی» معاون بازرسی قرارگاه خاتم الانبیا (ص) در «ششمین یادواره شهدای بیسیم چی لشکر ۳۳ المهدی (عج) فارس» که امروز در سالن همایش‌های شورای شهر شیراز برگزار شد، اظهار داشت: ولایت فقیه یعنی طناب بسیار قوی درهم پیچیده و امروز ولایت فقیه در جامعه بشری برجسته شده است و افرادی که در کنار آن به عنوان رشته‌های طناب بهم پیچیده شده اند تا این بار سنگین را در این ۴۵ سال حمل کرده باشند.

وی با اشاره به اینکه هرکجا که سپاه وارد شد، موفق بود، گفت: روزی که جنگ به ما تحمیل شد، جمهوری اسلامی چی داشت؟ چه درسی بلد بود؟ و چه ادواتی در خدمت داشت؟ اما وقتی جنگ تمام شد چه اقداماتی داشتیم و دستورالعمل‌های که تهیه می‌شود در برابر کسانی که در خارج درس خوانده بودند بسیار مهم و راهبردی بود.

فرمانده پر افتخار لشکر ۳۳ المهدی (عج) در دوران دفاع مقدس به وظیفه مهم مخابراتی‌ها در دوران جنگ اشاره کرد و ابرازداشت: مخابراتی‌ها در آن هوای بارانی در کارخانه نمک، زمینی که بسیار گلی شده بود و بعضا بیسیم مشکل پیدا میکرد، همت می‌کردند تا این اخبار مخابره شود و ما امروز تلاش‌های انجام شده را فراموش نمی‌کنم.

 سردار اسدی ادامه داد: زحمات بسیاری کشیده می‌شد تا ارتباط برقرار شود و برخی جانبازان به علت وخامت و درد که ناشی از اثرات جنگ بود بعضا شب‌ها خواب نداشتند لذا شب‌ها به پای بیسیم می‌آمدند تا کار مخابرات مختل نشود.

وی به آینده نیز اشاره کرد و ابرازداشت: امام (ره) فرمودند، ابرقدرت آینده، اسلام است و اکنون می‌بینم که آینده ازآن اسلام است که این امر مهم روزبه روز محقق‌تر می‌شود.

معاون بازرسی قرارگاه خاتم الانبیا (ص) با اشاره به اینکه دیده بان این انقلاب مقام معظم رهبری است افزود: رهبر معظم انقلاب چندی پیش فرمودند خرمشهر‌ها درپیش است که با ایجاد طوفان الاقصی این را به عینه دیدیم و امروز گفته اند به قله نزدیکم، زیرا این طوفان کار خود را کرده است، لذا ما باید تلاش کنیم تا به قله برسیم.

وی به انتخابات پیش رو اشاره کرد و گفت: هرکدام از ما وظیفه داریم علاوه بر مشارکت، تعدادی را همراه خود به پای صندوق‌های رای بیاوریم که اگر غیر از این باشد باید به خودمان شک کنیم، زیرا دشمنان اسلام بسیج شده اند تا میزان مشارکت در انتخابات حتما کمتر از دور قبل شود لذا وظیفه ما در این راستا مشخص است و علاوه بر خود و خانواده باید دیگران را همراه خود کنیم.

در حاشیه این یادواره از کتاب «حبیب، حبیب، جعفر» رونمایی و از خانواده شهدای مخابرات و رزمندگان بی‌سیم چی تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار