مبارزان مقاومت ضربه‌های مهلکی به اشغالگران در خان یونس وارد کردند

مبارزان گردان‌های شهدای الاقصی ضربه‌های مهلکی به اشغالگران در خان یونس وارد کردند.
کد خبر: ۶۵۱۶۶۱
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۱ - 16February 2024

مبارزان مقاومت ضربه‌های مهلکی به اشغالگران در خان یونس وارد کردندبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌‌پرس به نقل از فلسطین الیوم، گردان‌های شهدای الاقصی اعلام کرد که مبارزانش یک نفربر رژیم صهیونیستی را در شرق خان یونس در جنوب نوار غزه با آر پی جی هدف قرار داده اند. این گردان‌ها همچنین از رویارویی مبارزانش با نظامیان اشغالگر، در شرق و غرب خان یونس خبر داد.

گردان‌های شهدای الاقصی بیان کرد که مبارزانش، نیرو‌ها و ادوات جنگی اشغالگران اسرائیلی را هم در شهر خان یونس با گلوله‌های خمپاره کالیبر سنگین هدف قرار داده اند.

از سوی دیگر گردان‌های شهید عمر القاسم در غزه اعلام کردند: مبارزان ما با خمپاره مرکز تجمع نظامیان صهیونیست در کسوفیم را هدف قرار دادند.

این درحالی است که پیش از این نیز، قسام شاخه نظامی جنبش حماس از درگیری شدید مبارزانش با دشمن صهیونیست در محور‌های شهر خان یونس خبر داده و اعلام کرده بود: مبارزان ما درگیری شدید با نظامیان دشمن در محور‌های شهر خان یونس داشتند. مبارزان ما با موشک‌های یاسین ۱۰۵ و تی بی جی و بمب به نظامیان اشغالگر حمله کردند.

حجم گسترده راکت‌های ضدزره مقاومت فلسطین، نیرو‌های اشغالگر در غزه را غافلگیر کرده است. در همین ارتباط نیز، مدیر تولید تانک و خودرو‌های زرهی وزارت جنگ رژیم صهیونیستی در سخنانی تاکید کرد که مقاومت فلسطین با حجم گسترده راکت‌های ضدزره که به سمت تانک‌ها و خودرو‌های زرهی اسرائیلی در نوار غزه شلیک کرده است، باعث غافلگیری ارتش تل آویو شده است.

به گفته این مقام فنی در ارتش رژیم صهیونیستی، حجم گسترده از تسلیحات مقاومت فلسطین خارج از تصور تل آویو بوده است.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها