حضور حداکثری، اقتدار ملی/ فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش:

حضور حداکثری در انتخابات توطئه دشمنان را نقش بر آب خواهد کرد

امیر صباحی‌فرد با بیان اینکه دشمنان از هر حربه‌ای برای ضربه زدن به نظام اسلامی دریغ نخواهند کرد، گفت: ملت ایران با حضور حداکثری و انتخاب اصلح بار دیگر توطئه‌های دشمنان را نقش برآب خواهند کرد.
کد خبر: ۶۵۱۷۷۷
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۵ - 16February 2024

حضور حداکثری و انتخاب اصلح، توطئه دشمنان را نقش بر آب خواهد کردبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «علیرضا صباحی فرد» فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در ادامه بازدید از یگان‌های پدافندی غرب کشور در جمع کارکنان گروه پدافند کرمانشاه، اظهار داشت: ایران اسلامی در بکارگیری دانش نخبگان به ویژه نسل جوان و آینده دار از تمامی ظرفیت‌ها و بستر‌ها استفاده می‌کند.

امیر صباحی فرد افزود: بیگانگان باید از شرایط خیالی و نقشه‌های واهی در خصوص ایران اسلامی دست بردارند و از هرگونه مداخله، شیطنت و ایجاد تفرقه و دودستگی بپرهیزند.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش، اذعان داشت: امنیت کشور در گرو اقتدار نیرو‌های مسلح و تجهیز پدافند هوایی به سامانه سلاح‌های موشکی، راداری و پهپادی به روز است.

امیر صباحی فرد، خاطرنشان کرد: پدافند هوایی ارتش توانسته است در بسیاری از بخش‌های علوم پدافندی با بکارگیری دانش بومی و مهندسی معکوس پیشرفت‌های خوبی را رقم بزند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود حضور و مشارکت پرشور در انتخابات پیش رو را شاکله مشروعیت، مقبولیت و اثرگذاری بیشتر کشورمان در عرصه بین المللی دانست و خاطرنشان کرد: دشمنان از هر حربه‌ای برای ضربه زدن به نظام اسلامی و ایرانیان دریغ نخواهند کرد، بنابراین ملت شریف ایران با بصیرت روزافزون، حضور حداکثری و انتخاب اصلح یک بار دیگر توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب خواهند کرد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار