همایش مجریان انتخابات در اصفهان برگزار شد

همایش چهارهزار نفری مجریان انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی امروز در اصفهان برگزار شد.
کد خبر: ۶۵۱۷۸۸
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۱ - 16February 2024

همایش مجریان انتخابات در اصفهان برگزار شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اصفهان، همایش بزرگ چهار هزار نفری مجریان انتخابات استان اصفهان امروز (جمعه) با حضور وزیر کشور و عوامل اجرایی انتخابات شهرستان اصفهان در سالن ورزشی پیروزی برگزار شد.

عوامل اجرایی انتخابات در ۱۵ حوزه‌ انتخابیه استان بصورت غیرحضوری و از طریق کانال های تلویزیونی انتخاباتی به صورت زنده در این همایش بزرگ شرکت کردند.

«سید‌رضا مرتضوی» استاندار اصفهان با اشاره به چهار راهبرد اساسی رهبر معظم انقلاب در برگزاری انتخابات، اظهار داشت: سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت همگانی چهار راهبری هستند که برای برگزاری انتخابات در اصفهان دنبال می‌شوند.

 مرتضوی خاطرنشان کرد: در استان اصفهان ۶۲ هیئت اجرایی در قالب ۲۸ مرکز شهرستان، ۲۸ بخشداری مشترک و ۶ هیئت اقلیت‌های دینی شکل گرفته است.

وی ادامه داد: سه هزار و ۵۷۱ نفر در مرحله پیش ثبت‌نام انتخابات مجلس شورای اسلامی شرکت کردند و در مرحله ثبت‌نام نهایی این عدد به یکهزار و ۷۶۸ نفر رسید.

همچنین «احمد وحیدی» وزیر کشور در این همایش گفت: تأمین امنیت روانی جامعه و ایجاد فضای رقابت سالم برای داوطلبان، افزایش مشارکت مردم در انتخابات را به دنبال دارد.  

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار