فرمانده مرزبانی انتظامی:

برآورد اطلاعاتی و هویت بخشی به بیش از ۵ هزار شناور/ فعالیت‌های مجرمانه سودجویان به صورت شبانه روزی رصد می‌شود

سردار گودرزی با اشاره به حساسیت منطقه در این برهه زمانی، گفت: اشراف اطلاعاتی فرماندهان در حوزه مأموریتی خود بسیار ضروریست.
کد خبر: ۶۵۱۸۱۲
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۵ - 17February 2024

برآورد اطلاعاتی و هویت بخشی به بیش از ۵ هزار شناور/ فعالیت‌های مجرمانه سودجویان به صورت شبانه روزی رصد می‌شودبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «احمدعلی گودرزی» فرمانده مرزبانی فراجا در نشست با فرماندهان و معاونان مرزبانی استان بوشهر ضمن تبریک سالروز ولادت با سعادت حضرت ابوالفضل عباس (ع) و روز جانباز و تبریک اعیاد شعبانیه، از زحمات و تلاش‌های ارزنده مجموعه مرزبانی استان بوشهر تقدیر و تشکر کرد و اظهار داشت: بحمدالله با هماهنگی و توانمندی مدیران و فرماندهان یک هم‌افزایی بسیار مطلوبی در مجموعه مرزبانی استان ایجاد شده است.

سردار گودرزی در ادامه از اقدامات خوبی که در زمینه تقویت امکانات مهندسی، طرح مکنا، بهداشت روح و روان کارکنان، تجلیل از کارکنان وظیفه و توجه ویژه به خانواده‌های شهدا و متوفیان انجام شده است، تقدیر کرد.

فرمانده مرزبانی فراجا با بیان اینکه در تقویت برآورد اطلاعاتی و هویت بخشی پنج هزار و ۸۰۰ شناور تلاش شده است، افزود: در کار نظامی، اشراف اطلاعاتی و تحلیل اطلاعاتی بسیار مهم و در مأموریت‌ها تأثیر گذار است، با توجه به حساسیت منطقه در این زمان اشراف اطلاعاتی فرماندهان در حوزه مأموریتی خود بسیار ضروریست.

وی با تأکید بر هم افزایی انتظامی و مرزبانی، اظهار داشت: همه دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی کشور با پشتیبانی مردم ولایت مدار به خصوص مرزنشینان غیور، با مجاهدت و جانفشانی در راستای امنیت کشور شبانه‌روز در تلاش هستند و اجازه نخواهند داد تا دشمنان و معاندین اهداف شوم‌شان را عملیاتی کنند.

سردار گودرزی به فراگیری و بازآموزی آموزش‌ها اشاره کرد و گفت: مرزداران باید آموزش و معلومات و دانش مرزی و علمی خود را به روز کرده و فرماندهان به صورت ویژه وظیفه دارند این مهم را در یگان خود نهادینه و عملی کنند.

وی در ادامه با بیان اینکه مبارزه با قاچاق باید رویکرد امنیتی - دفاعی داشته باشد، تصریح کرد: اولویت کار مرزبانان مبارزه جدی و بی امان با کانون اقتصاد قاچاقچیان در جهت حمایت از تولید و اقتصاد داخلی کشور است و در این راستا تمام مبادی و مسیرها، و گلوگاه‌های آبی و خشکی، برای مقابله با فعالیت‌های مجرمانه سودجویان به صورت شبانه روزی رصد می‌شود.

این مقام ارشد انتظامی در پایان از رضایمندی رهبر معظ انقلاب اسلامی از مجموعه مرزبانی گفت: مرزبانی به لطف خداوند رو به رشد و تعالی است و این مهم با تلاش‌های شبانه روزی شما مرزبانان محقق شده است که باید قدردان خود و سایر همکاران باشید.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار