مسئول بسیج دانش‌آموزی سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) خبر داد؛

برگزاری نشست هم‌اندیشی مربیان تربیتی دانش‌آموزی در چهارمحال و بختیاری

«نظری» گفت: نشست هم‌اندیشی مربیان تربیتی دانش‌آموزی چهارمحال و بختیاری با حضور مسئولان بسیج دانش‌آموزی و آموزش و پرورش استان برگزار شد.
کد خبر: ۶۵۱۸۳۶
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۳ - 17February 2024

به گزارش دفاع‌پرس از شهرکرد، «کرم نظری» مسئول بسیج دانش‌آموزی سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) امروز در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: یکی از ارکان مهم و اثربخش در نظام تربیتی بسیج به ویژه بسیج دانش‌آموزی، مربیان تربیتی طرح‌های سه‌گانه هستند.

وی افزود: به همین منظور نشست صمیمی هم‌اندیشی را برگزار کردیم تا نقطه نظرات، راهکار‌ها و پیشنهادات مربیان طرح‌های تربیتی با حضور مسئولین متولی و معاونت‌های سپاه استان همچنین اداره کل آموزش و پرورش بیان شود و در پایان نیز راهکار‌ها و دستورات اجرایی برای مباحث مطرح شده پیش‌بینی خواهد شد.

نظری ادامه داد: مباحث طرح یاوران ولایت ۱ و ۲ و طرح‌های سه‌‎گانه تربیتی از موضوعات این نشست است که برای سال آینده این مطالب مورد بررسی تجزیه و تحلیل قرار خواهد گرفت.

در ادامه «ذوالفقار علیخانی» مسئول اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری ابراز داشت: اساس عالم و ادیان بر تعلیم و تربیت است و درحقیقت می‌توان گفت فلسفه بعثت همین موضوع است.

وی با اشاره به تنوع مخاطبین در آموزش و پرورش اعم از دختر، پسر، معلمان و اولیا، اضافه کرد: طرح‌های خوب و قابل توجهی وجود دارد که با همراهی بسیج دانش‌آموزی و بسیج فرهنگیان در حال انجام است که می‌تواند به تکمیل نظام تعلیم و تربیت همچنین رسیدن به اهداف متعالی نظام تربیتی کمک کند.

علیخانی تصریح کرد: براساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی، بحث گام دوم با اقتدار توسط جوانان رقم خواهد خورد و تمدن نوین اسلامی بر بستر این تعالیم متعالی مبتنی بر ارزش‌های الهی و فطری اتفاق خواهد افتاد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار