در مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل خبرگزاری دفاع مقدس مطرح شد؛

سردار هاشمی‌دانا: حضور فعالانه خبرگزاری دفاع‌مقدس در فضای مجازی

مدیرعامل سابق خبرگزاری دفاع مقدس با تاکید بر اینکه این خبرگزاری در حوزه فضای مجازی حضور فعالانه‌ای دارد، گفت: تولید محتوای اختصاصی در فضای مجازی را به‌صورت ویژه افزایش دادیم؛ حتی در برخی موارد محتواهایی تولید شده است که در طول چند ماه آینده منتشر می‌شوند.
کد خبر: ۶۵۱۸۸۱
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۳ - 17February 2024

سردار هاشمی‌دانا: حضور فعالانه خبرگزاری دفاع‌مقدس در فضای مجازیبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل خبرگزاری دفاع مقدس صبح امروز (شنبه) با حضور سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، امیر سرتیپ «نبی سهرابی» جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و سردار سرتیپ دوم پاسدار «سید حسین ستوده» رئیس بازرسی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس برگزار شد.

در این مراسم، سردار سرتیپ دوم پاسدار «سید مجید هاشمی‌دانا» مدیر عامل سابق خبرگزاری دفاع مقدس طی سخنانی ضمن تمجید از روحیه جهادی، اخلاص و ایمان خبرنگاران و کارکنان خبرگزاری دفاع مقدس، اظهار داشت: همانگونه که گزارش‌ عملکرد سالیانه ارائه می‌شد، در سال‌جاری به‌طور ویژه در حوزه معرفی شهدای والامقام اقدامات ارزشمند و مطلوبی صورت گرفته است و این روند ادامه دارد.

سردار هاشمی‌دانا در ادامه به لزوم و اهمیت حضور در فضای مجازی اشاره کرد و با بیان اینکه خبرگزاری دفاع‌مقدس در تمامی سکو‌های فضای مجازی در راستای نشر و ترویج فرهنگ دفاع مقدس فعالیت می‌کند، گفت: اخیرا تولید محتوای اختصاصی در فضای مجازی را به‌صورت ویژه افزایش داده‌ایم؛ حتی در برخی موارد محتواهایی تولید شده است که در طول چند ماه آینده منتشر می‌شوند.

مطالب بیشتر:
مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل خبرگزاری دفاع مقدس برگزار شد+ تصاویر 

مدیرعامل سابق خبرگزاری دفاع مقدس در ادامه از تدابیر و حمایت‌های ریاست بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و هیئت رئیسه در توسعه زیرساخت‌های مورد نیاز خبرگزاری قدردانی کرد و گفت: مسئولیت‌هایی که بر عهده می‌گیریم، با جان و دل به‌عنوان تکلیف می‌پذیریم و وظیفه داریم مأموریت محوله را به ‌نحو احسن به انجام برسانیم و پرچم را زمان مقرر و مناسب خود به نفر بعدی تحویل دهیم تا ایشان هم بتواند به بهترین شکل ممکن این مسیر را طی کند.

سردار هاشمی‌دانا در پایان ضمن آرزوی توفیق و سربلندی برای مدیرعامل جدید خبرگزاری دفاع مقدس، گفت: امیدوارم بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و نیز خبرگزاری دفاع مقدس در راستای ماموریت و رسالت خطیر خود که همانا حفظ و ترویج فرهنگ ناب دفاع مقدس و مقاومت است همواره موفق و سربلند باشد.

به گزارش دفاع‌پرس، در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات سردار سرتیپ دوم پاسدار سید مجید هاشمی‌دانا، هادی‌کهن دل به‌عنوان مدیر عامل جدید خبرگزاری دفاع مقدس معرفی شد.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها