مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس مطرح کرد؛

حضور ۱۰ شاعر از کشورهای مختلف در کنگره بین المللی ایثار

سردار بیانی در مراسم اختتامیه کنگره بین المللی شعر ایثار در شیراز گفت: در این دوره از کنگره شاهد حضور ۱۰ شاعر از کشورهای مختلف از جمله لبنان، فلسطین، عراق، ترکیه، نپال و هند بودیم.
کد خبر: ۶۵۱۹۳۶
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۸ - 17February 2024

شاهد حضور ۱۰ شاعر از کشورهای مختلف در کنگره بین المللی ایثار به میزبانی شیراز بودیمبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شیراز، سردار «ابراهیم بیانی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس امروز در مراسم اختتامه کنگره بین المللی شعر ایثار که با حضور مسئولین و شاعران در شیراز برگزار شد با بیان اینکه خانواده شهدا و ایثارگران مایه مباهات نظام و انقلاب هستند، اظهار داشت: ایران اسلامی امروز با اقتدار به واسطه مسیری که شهدا ترسیم کردند، گام بر‌می‌دارد.

بیانی در ادامه ضمن تقدیر از دست‌اندرکاران برگزاری هشتمین کنگره بین‌المللی شعر ایثار، بیان کرد: پس از اعلام فراخوان، با تلاش شبانه‌روزی دست‌اندرکاران آثار ارزشمندی به دبیرخانه کنگره متبوع ارسال شد.

وی افزود: در راستای برگزاری این کنگره، ۵ پیش کنگره در شهرستان‌های آباده، استهبان، جهرم، فسا و کازرون با حضور پر شور مردم برگزار شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس همچنین به اجرای ویژه برنامه شب شعر غزه به عنوان دیگر اقدمات این بنیاد پیش از برگزاری کنگره بین‌المللی شعر ایثار ذکر کرد و گفت: این شب شعر در ایامی برگزار شد که شاهد خباثت رژیم صهیونیستی و ددمنشی آنها علیه مردم فلسطین و غزه بودیم.

بیانی اضافه کرد: در این برنامه شاهد حضور ۱۰ شاعر از کشورهای مختلف از جمله لبنان، فلسطین، عراق، ترکیه، نپال هند بودیم.

وی در خاتمه سخنان خود با اشاره به برگزاری دو رویداد مهم سیاسی در اسفندماه امسال، از مردم برای حضور پای صندوق‌های رأی و خلق حماسه‌ای دیگر دعوت کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار