مدیر دبستان شهدای خلیج فارس قشم:

۲۲۰ دانش آموز قشمی در ساخت نماهنگ عزیزم مهدی (عج) مشارکت داشتند

سالاری از مشارکت ۲۲۰ دانش آموز سرزمین آب و آفتاب برای ساخت نماهنگ عزیزم مهدی (عج) در آستانه نیمه شعبان و فرا رسیدن سالروز ولادت حضرت قائم (عج) با حضور سه خواننده از کشورهای ایران، بحرین و لبنان در این جزیره خبر داد.
کد خبر: ۶۵۲۰۱۳
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۷ - 18February 2024

به گزارش دفاع‌پرس از هرمزگان، «محدثه سالاری» مدیر دبستان شهدای خلیج فارس قشم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نماهنگ عزیزم مهدی (عج) با رویکردی بین المللی و با اجرای محمد غلوم از بحرین، ‌محمد اسدالهی از ایران، حسین خیرالدین از لبنان و همراهی گروه های سرود شمیم یاس تهران، فطرس قم و دانش آموزان دبستان شهدای خلیج فارس قشم در ساحل ریگو و دره تندیس های جزیره قشم نگین خلیج فارس تهیه و اجرا شد.

وی ادامه داد: در اجرای این نماهنگ دانش آموزان طلایه دار ظهور این دبستان سرزمین آب و آفتاب در آستانه نیمه شعبانی دیگر گرد هم آمده اند تا با نغمه "ما همه سربازتیم، حساب کن روی ما" تسلای دل یاس های کبود شوند و یاران مهدی (عج) را به شوق دیگری برای انتظار ظهور منجی عالم بشریت فراخوانند.

مدیر دبستان شهدای خلیج فارس قشم ادامه داد: در اجرای این نماهنگ فاخر ۱۵۰ دانش آموز پسر و ۷۰ دانش آموز دختر به همراه معلمان دبستان های شهدای خلیج فارس و شکوفه های انقلاب بزرگ ترین جزیره ایرانی خلیج فارس ارادت دیرینه خود را به قائم آل محمد مهدی موعود (عج) و نایب بر حق ایشان اعلام کردند.

سالاری عنوان کرد: احسان جوادی آهنگساز و تنظیم‌کننده، حسین فراهانی تهیه‌کننده، امین افشاری کارگردان، حسین شهرابی تهیه‌کننده صوت از عوامل اجرایی این اثر هستند که توسط مرکز آوای انقلاب اسلامی (مأوا) سازمان هنری رسانه‌ای اوج تولید شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار