همایش مشترک مدیران موسسات قرآنی و اتحادیه تشکل‌های قرآنی قم برگزار می‌شود

مسئول دفتر قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم از برگزاری همایش مدیران موسسات قرآنی و اتحادیه تشکل‌های قرآنی قم خبر داد و گفت: این مراسم 17 دی‌ماه با حضور معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۵۲۰۵
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۷ - 05January 2016

همایش مشترک مدیران موسسات قرآنی و اتحادیه تشکل‌های قرآنی قم برگزار می‌شود

به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، حجتالاسلام علی اکبر شفیعی امروز با اعلام این خبر اظهار کرد: در این همایش که با حضور حجتالاسلام والمسلمین محمدرضا حشمتی معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پنجشنبه 17 دی ماه در سالن همایشهای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم واقع در خیابان ساحلی برگزار میشود به تبیین برنامهها و سیاستهای این معاونت پرداخته خواهد شد.

وی صدور مجوز، بیمه فعالان قرآنی، تشریح حمایتها و دیگر برنامههای معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را از مباحث این همایش عنوان کرد و افزود: با توجه به حضور اتحادیه تشکلهای قرآنی استان قم و حبیب الله عزیزی رئیس هیئت مدیره این مرکز در این همایش، چگونگی عضوگیری اتحادیه تشکلهای قرآنی نیز در این نشست بیان میشود.

مسئول امور موسسات قرآنی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم برگزاری این برنامه را با هدف هم اندیشی مدیران موسسات قرآنی برای هر چه فعالتر شدن این موسسات در قم دانست و اضافه کرد: این همایش میکوشد تا موسسات از پراکندگی فعالیتها پرهیز کنند و به سوی تخصصیتر کردن برنامههای خود گام بردارند.

شفیعی با بیان اینکه در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین دانشی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم نیز حضور داشته و به ارائه گزارش از روند فعالیتهای قرآنی این استان خواهد پرداخت تصریح کرد: تجلیل از 21 قرآن آموز برتر سیزدهمین دوره آزمون سراسری حفظ، ترجمه و مفاهیم قرآن کریم از دیگر برنامههای این همایش است.

منبع:فارس

نظر شما
پربیننده ها