معاون جهادی دانشگاه فرهنگیان شهید مطهری شیراز خبر داد؛

برگزاری پویش «نذر مهربانی» به همت دانشجو معلمان شیراز

«اکبری» از برگزاری پویش «نذر مهربانی»، در راستای خرید نوشت افزار برای دانش‌آموزان محروم شهرستان زرقان به همت معاونت جهادی و کنگره شهدای پایگاه بسیج دانشجویی دانشگاه شهید مطهری شیراز خبر داد.
کد خبر: ۶۵۲۰۶۲
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۸ - 18February 2024
برگزاری پویش «نذر مهربانی» به همت دانشجو معلمان شیراز«احمد اکبری علمدارلو» معاون جهادی دانشگاه فرهنگیان شهید مطهری شیراز، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس از شیراز، اظهار داشت: در راستای خرید نوشت افزار برای دانش‌آموزان محروم شهرستان زرقان به همت معاونت جهادی و کنگره شهدای پایگاه بسیج دانشجویی دانشگاه شهید مطهری شیراز پویش «نذر مهربانی» اجرا می‌شود و نیک اندیشان می توانند شرکت در این پویش، می‌توانند تا تاریخ ۳ اسفندماه سال جاری، نذورات خود را به شماره کارت ۶۰۳۷۷۰۱۶۷۱۵۵۳۹۳۸ به نام احمد اکبری علمدارلو واریز کنند.
 
اکبری هدف از برگزاری این پویش را کمک به تحصیل بهتر دانش‌آموزان دارای نیاز مالی عنوان کرد و گفت: با توجه به مشکلات اقتصادی والدین دانش‌آموزان منطقه زرقان، لزوم فراهم کردن شرایط تحصیل برای دانش‌آموزان کم‌توان و کمک به ساختن آینده روشن برای این دانش‌آموزان، اقدام به برگزاری این پویش کردیم.
 
وی یکی دیگر از اهداف برگزاری این پویش را آشنایی دانش‌آموزان با سیره و الگوی شهدا برشمرد و ادامه داد: با توجه به اینکه شهدا در جامعه نقش هدایت گری دارند و باید دانش‌آموزان را با زندگینامه آن‌ها و فلسفه ایثار و شهادت آشنا کنیم تا شناخت نسل چهارم نسبت به انقلاب و دفاع مقدس افزایش یابد، برنامه‌ریزی شده که همراه با ارائه بسته‌های لوازم التحریر به دانش‌آموزان، نام شهدا با ارائه برچسب‌هایی از شهدا، خاطره‌ها یا وصیت نامه شهدا گرامی داشته شود.
 
به گفته اکبری منطقه هدف این پویش، مناطق محروم شهرستان زرقان شامل روستا‌های کوهک، شول، محمود آباد و... است و انتظار می‌رود با توجه به سوابق برنامه‌های انجام شده، استقبال خوبی از آن صورت بگیرد.
 
معاون جهادی دانشگاه فرهنگیان شهید مطهری شیراز افزود: برنامه توانمندسازی جهادگران، برگزاری اردو‌های جهادی در عرصه‌های آموزشی، ترتبیتی، فرهنگی و عمرانی و برگزاری مرحله دوم پویش ملی لبخند ایران از دیگر برنامه‌های معاونت جهادی این دانشگاه است.
 
خبرنگار: محمد فروتن
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها