فرمانده دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری:

ایران اسلامی در حوزه‌های مختلف خودکفا شده‌ است

امیر سرتیپ دوم مروی‌نام با اشاره به خودکفایی ایران اسلامی در حوزه‌های مختلف، گفت: با همت جوانان غیور ایرانی پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران را در حوزه‌های مختلف برافراشته‌ایم.
کد خبر: ۶۵۲۰۹۱
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۲ - 18February 2024

فرمانده دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاریبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ دوم خلبان «محمدرضا مروی‌نام» فرمانده دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری، صبح امروز (یکشنبه) در بیست و دومین دوره تئوری هیئت معارف جنگ شهید صیاد شیرازی که در دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری در حال برگزاری است، به تحریم‌های ظالمانه غرب علیه کشورمان اشاره کرد و اظهار داشت: در دوران جنگ تحمیلی، غربی‌ها حتی اجازه ورود سیم خاردار به کشورمان را نمی‌دادند؛ اما امروز کشورمان به برکت انقلاب اسلامی در حوزه‌های مختلف خودکفا شده است و توان صادرات دستاورد‌های مختلف را داریم.

امیر سرتیپ دوم مروی‌نام افزود: در دوران دفاع مقدس به پاس غیرت و ایثار شهدا و رزمندگان اسلام حتی یک وجب از خاک مقدس کشورمان به دست دشمن بعثی نیفتاد و این قابل ستایش است.

فرمانده دانشگاه شهید ستاری در ادامه عنوان کرد که این دانشگاه با شعار تمدن‌سازی در مسیر اهداف و آرمان‌های کلان انقلاب اسلامی در حال حرکت است.

وی تاکید کرد: با همت جوانان غیور ایرانی پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران را در حوزه‌های مختلف برافراشته‌ایم و افتخار می‌کنیم که این دانشگاه دستاورد‌های زیادی در زمینه توانمندی نیرو‌های مسلح داشته است.

امیر مروی‌نام خاطرنشان کرد: باید نگاه‌مان به فرمانده معظم کل قوا (مدظله‌العالی) باشد و از نایب امام عصر (عج) تبعیت کنیم؛ چرا که این مسیر قطعاً به عاقبت‌بخیری ختم خواهد شد.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار