در مراسم تقدیر از عوامل فیلم سینمایی «آسمان غرب»؛

سرلشکر موسوی: ملت ایران باید قهرمانان خود را بشناسند

فرمانده کل ارتش با اشاره به فیلم سینمایی «آسمان غرب» گفت: ملت شریف ایران حقشان است که قهرمانان واقعی خود را بشناسند و روایت درست از تاریخ را بدانند.
کد خبر: ۶۵۲۱۰۳
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۲ - 18February 2024

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرلشکر «سید عبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در مراسم اکران و تقدیر از عوامل فیلم سینمایی «آسمان غرب» که در مجموعه هنری الماس بنیاد تعاون ارتش برگزار شد، با قدردانی از دست‌اندرکاران تهیه و تولید این فیلم بلند سینمایی که به موضوع رشادت‌های شهید سرلشکر خلبان «علی اکبر شیرودی» و قهرمانان هوانیروز ارتش در دوران دفاع مقدس پرداخته است، اظهار داشت: خانواده بزرگ ارتش اعم از خانواده معظم شهدا، جانبازان، آزادگان، بازنشستگان، شاغلان و نسل جدیدی که تازه به ارتش پیوسته اند، منتظر بودند تا روزی، شخصی، بخشی از فداکاری‌های ارتش ولایتمدار را که در دوران دفاع مقدس انجام گرفته به نمایش بگذارد و این فیلم توانست گوشه‌ای از آن حماسه‌آفرینی‌ها را نمایش دهد.

سرلشکر موسوی افزود: بار سنگین حمایت و پشتیبانی از تولید این فیلم بر دوش امیر سرتیپ حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش، امیر سرتیپ خلبان یوسف قربانی، فرمانده هوانیروز و امیر سرتیپ طاهری، فرمانده قرارگاه عملیاتی غرب بوده و بنده حداقل سهم را داشته ام.

سرلشکر موسوی: ملت ایران باید قهرمانان خود را بشناسند

فرمانده کل ارتش از تهیه‌کننده، کارگردان و دیگر عوامل ساخت فیلم سینمایی «آسمان غرب» صمیمانه تقدیر و تأکید کرد: ملت شریف ایران حقشان است که قهرمانان واقعی خود را بشناسند و روایت درست از تاریخ را بدانند.

در ادامه مراسم، «حبیب الله والی‌نژاد» تهیه‌کننده فیلم آسمان غرب، با اشاره به نکات فنی ساخت این فیلم و تعدد تجهیزات و ادوات رزمی به کار رفته در این اثر، گفت: دست تک تک بچه‌های ارتش را می‌بوسم. این فیلم جزو کار‌های سخت سینمای دفاع مقدس بوده که هم تانک و هم بالگرد در آن استفاده شد و همکاری و پشتیبانی‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران در آن بسیار ستودنی بوده است. ما سربازی کردیم و این اثر افتخاری برای همه عوامل تولید این فیلم بود.

سرلشکر موسوی: ملت ایران باید قهرمانان خود را بشناسند

«محمد عسگری» کارگردان فیلم آسمان غرب نیز در سخنانی عنوان کرد: با خود عهد کرده بودم، فیلمی بسازم که سرباز بالای برجک نگهبانی تا فرماندهان از اینکه در ارتش خدمت می‌کنند به خود افتخار کنند و بسیار ممنونم از همه عزیزان ارتشی که واقعاً برای این کار زحمت کشیدند.

فیلم سینمایی «آسمان غرب» با حضور امیر سرلشکر موسوی، فرمانده کل ارتش، حجت الاسلام والمسلمین محمدحسنی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، تعدادی از فرماندهان و مسئولان ارتش جمهوری اسلامی ایران، خانواده‌های کارکنان آجا و عوامل تولید این فیلم در مجموعه هنری الماس بنیاد تعاون ارتش اکران شد.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار