در همایش ملی تبیین ابعاد و دستاورد‌های ناوگروه ۸۶؛

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش: موفقیت ناوگروه ۸۶ «ابردستاورد» است

حجت‌الاسلام محمدحسنی موفقیت ناوگروه ۸۶ را یک ابردستاورد دانست و گفت: کارکنان ناوگروه ۸۶ در طول هشت ماه سفر، نتیجه ایمان کارکنان به خدا و ارزش‌های الهی است.
کد خبر: ۶۵۲۱۲۹
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۱ - 18February 2024

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتشبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین «عباس محمدحسنی» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در دومین روز از همایش ملی تبیین ابعاد و دستاورد‌های ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش که صبح امروز (یکشنبه) در این سازمان برگزار شد، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت: نیروی دریایی ارتش در حوزه دریانوردی دستاورد‌های فراوانی داشته است؛ اما دستاورد ماموریت ناوگروه ۸۶ را تا به این جای تاریخ ایران، می‌توان یک ابردستاورد دانست که از بابت خلق این حماسه بزرگ باید از فرمانده محترم نیروی دریایی ارتش و کارکنان خدوم این نیرو قدردانی کرد.

حجت‌الاسلام محمدحسنی با بیان اینکه هیچ موفقیتی اتفاقی نیست، تصریح کرد: موفقیت‌هایی همچون سفر تاریخی ناوگروه ۸۶، قطعاً معلول علل و برنامه‌ریزی‌های بسیاری است که هدف از برگزاری این همایش، بررسی دلایل موفقیت این ماموریت است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش افزود: موفقیت‌های مطلوب محصول انتخاب‌های مطلوب هستند و انتخاب‌های مطلوب نشانه مدیریت مطلوب است. هرگاه همه عوامل ۱۰۰ درصد کنار هم چیده شوند، موفقیت‌ها نیز صد درصدی خواهند بود و به اذعان همه صاحب نظران حوزه دریا ناوگروه ۸۶ در انجام ماموریت خود نمره ۱۰۰ گرفته است.

وی با بیان اینکه تاریخ هرگز حماسه‌آفرینی ناوگروه ۸۶ را فراموش نخواهد کرد، عنوان کرد: موفقیت در این سفر تاریخی نشان‌دهنده آن است که مدیریت و عوامل اجرایی این ماموریت، مسئولیت‌هایی را که بر عهده‌شان گذاشته بوده را به درستی انجام داده‌اند.

حجت‌الاسلام محمدحسنی درخصوص اینکه کارکنان این ناوگروه چگونه در طول سفر طولانی و پرمشقت خود تاب آورده‌اند، گفت: هشت ماه دوری از خانواده، نزدیکان و دوستان، نزدیکی به خطر‌ها و تحمل استرس‌ها و فشار‌های روحی فراوان، نیازمند یک روحیه تاب‌آوری بسیار بالایی است.

وی با بیان اینکه ایمان و یاد خدا بود که موجب موفقیت ماموریت ناوگروه ۸۶ شد، گفت: ایمان و یاد خدا، یاد معاد، توسل به اهل بیت (ع) و ایمان راستین به صدق وعده‌های الهی که بعد از هر سختی آسانی خواهد بود و مومنان در بن‌بست نمی‌مانند؛ از جمله دلایل و راهکار‌های غلبه بر مشکلات و ایجاد روحیه تاب‌آوری در کارکنان ناوگروه ۸۶ بود که موجب موفقیت این ماموریت شد.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار