در آیین بزرگداشت روز پاسدار در مشهد؛

جانشین فرمانده کل انتظامی: انقلاب اسلامی شکست‌ناپذیر است/ جبهه مقاومت با اخلاص و مدیریت سردار شهید سلیمانی پیروز میدان شد

سردار رضایی بر شکست‌ناپذیری انقلاب اسلامی به واسطه بصیرت و وحدت مردم و ولایت‌پذیری نیروهای مسلح تاکید کرد.
کد خبر: ۶۵۲۱۷۹
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۳ - 18February 2024

جانشین فرمانده کل انتظامی: انقلاب اسلامی شکست‌ناپذیر است/ جبهه مقاومت با اخلاص و مدیریت سردار شهید سلیمانی پیروز میدان شدبه گزارش دفاع‌پرس از استان خراسان رضوی، سرتیپ پاسدار «قاسم رضایی» جانشین فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی در آیین بزرگداشت روز پاسدار که با حضور جمعی از فرماندهان ارشد سپاه در منطقه شمال شرق امروز در مشهد برگزار شد، اظهار داشت: امروز وحدت و هماهنگی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به‌پشتوانه حمایت و همکاری مردم حائز اهمیت است.

وی افزود: بخش اعظمی از امنیت و آرامش ما مدیون جبهه مقاومت است و کار بزرگی که سردار دل‌ها، حاج قاسم سلیمانی انجام داد، سازماندهی ارتشی از فدائیان کشورهای مختلف بود که با اخلاص و مدیریت به نتیجه رسید.

جانشین فرمانده‌کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به شکست‌ناپذیری انقلاب اسلامی به‌واسطه بصیرت و وحدت مردم و ولایت‌پذیری نیروهای مسلح تأکید کرد: نیروهای مسلح تکیه‌گاه مردم هستند.

سردار رضایی ادامه داد: در انتخابات پیش‌ِرو نیز با مشارکت آگاهانه ملت ایران و آمادگی کامل نیروهای مسلح و سازمان انتظامی در برقراری نظم و امنیت این رویداد سیاسی شاهد حماسه‌ای دیگر خواهیم بود و برگ زرین دیگری بر افتخارات انقلاب اسلامی افزوده می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار