وصیت‌نامه شهید «معرفت‌الله آدینه»:

همیشه پشتیبان ولایت فقیه باشید

شهید«معرفت‌الله آدینه» در وصیت نامه خود آورده است: از امت حزب‌الله خواهانم که همیشه پشتیبان ولایت فقیه بوده و در خط این پیر مجاهد بایستند.
کد خبر: ۶۵۲۲۰۷
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۲:۴۹ - 20February 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اردبیل، «معرفت‌الله آدینه» دوم فروردین ۱۳۲۶ در روستای خورش رستم از توابع شهرستان خلخال به دنیا آمده، به عنوان بسیجی در جبهه حضور پیدا کرد و سرانجام در ۲۵ فروردین ۱۳۶۲ در منطقه «فکه» و در عملیات والفجر ۱ به شهادت رسید.

بخشی از وصیت‌نامه شهید معرفت‌الله آدینه:

بسم الله الرحمن الرحیم

وصیت‌نامه معرفت‌الله آدینه اعزامی از روستای برندق خلخال.

قال الحسین (ع): «لا تکن عبد غیرک و قد جعلک الله حرا»

خدایا، مرا از بلندی غرور و خودخواهی نجات ده تا حقایق وجود را ببینم و جمال ربانی تو را مشاهده کنم.

خدایا، من کوچکم، ضعیف و ناچیزم؛ پر کاهی در مقابل طوفان‌ها هستم. به من دیده‌ای عبرت‌بین ده تا ناچیز خود را ببینم و عظمت و جلال تو را به درستی بفهمم و تسبیح کنم.

خدایا، خوش دارم گمنام و تنها باشم تا در غوغای کشمکش‌های پوچ مدفون نشوم. خدایا، دردمندم و روحم از شدت درد می‌سوزد، قلم می‌خروشد، احساسم شعله می‌کشد و بند بند وجودم از شدت درد ضجه می‌زند و احساس می‌کنم فقط با خدای خود تنها باشم. خدایا. به سوی تو می‌آیم مرا در جوار رحمت خود بپذیر. خدایا، هنگامی که با دشمن روبه‌رو می‌شوم دنیای فریبکار فریبنده را در دل من خاموش کن و وسوسه‌های شورانگیز مال دنیا را از لوح ضمیر من پاک کن. 

صحبتی چند با امت حزب‌الله و خانواده خود دارم.

از امت حزب‌الله خواهانم که همیشه پشتیبان ولایت فقیه بوده و در خط این پیر مجاهد، پیر جماران باستند و دیگر از آمدن به جبهه‌های حق علیه باطل مضایقه نکنند.

این را بفهمند دزدان همیشه شب‌رو که تا دین اسلام و تشیع در تمامی جهان طنین نیفکند من به رشادت خود ادامه می‌دهم و تا جان از بدن خرج نشده از اسلام دست‌بردار نیستم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار