حضور حداکثری، اقتدار ملی/ مدیرکل برنامه‌ریزی سازمان تبلیغات اسلامی:

رسالت سازمان تبلیغات اسلامی دعوت از مردم برای حضور حداکثری در انتخابات است

یکتا گفت: سازمان تبلیغات اسلامی در راستای اجابت توصیه رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر مشارکت حداکثری در انتخابات وظیفه افزایش مشارکت‌ در این حماسه سیاسی را دارد و از تمام ظرفیت‌های خود به خصوص فضای مجازی برای تحقق این مهم استفاده خواهد کرد.
کد خبر: ۶۵۲۲۱۱
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۹ - 19February 2024

رسالت سازمان تبلیغات اسلامی دعوت از مردم برای حضور حداکثری در انتخابات استبه گزارش دفاع‌پرس از استان خراسان رضوی، «علی یکتا» مدیرکل برنامه‌ریزی فناوری اطلاعات و تحول اداری سازمان تبلیغات اسلامی در نشست سه روزه معاونین طرح و برنامه ادارات کل سازمان تبلیغات در استان‌ها که شب گذشته در مشهد برگزار شد، اظهار داشت: جهاد تبیین اصلی‌ترین عرصه جهاد امروز است که رهبر معظم انقلاب اسلامی بر آن تاکید دارند و سازمان تبلیغات یکی از بازوان اصلی برای پیگیری این مهم به شمار می‌رود.

وی ادامه داد: برای تعیین اولویت‌های جهاد تبیین، موضوعات این عرصه و ظرفیت‌ها و مخاطبین این سازمان و همچنین چالش‌هایی که با آن روبرو خواهیم بود با معاونین طرح و برنامه استان‌ها نشست داشتیم.

مدیرکل برنامه‌ریزی فناوری اطلاعات و تحول اداری سازمان تبلیغات اسلامی با تاکید بر امیدآفرینی در جامعه که خواسته رهبر معظم انقلاب اسلامی است، تاکید کرد: امیدآفرینی اولویت‌دارترین موضوع در عرصه جهاد تبیین است و تقویت نهاد خانواده و کارکرد‌های آن در رده بعد قرار می‌گیرند.

یکتا در خصوص مخاطبین ویژه‌برنامه‌های سازمان تبلیغات اسلامی گفت: سازمان تبلیغات چندین سال است که بر روی نوجوانان و بانوان برنامه‌ریزی بیشتری دارد، زیرا این قشر‌ها در جامعه تاثیرگذارتر هستند و در سال‌های آینده نیز جامعه هدف این سازمان این دو قشر هستند.

وی گفت: هیأت‌های مذهبی از ظرفیت‌های بسیار خوبی برخوردار هستند که راهبری آن با سازمان تبلیغات است. همچنین ترویج فرهنگ قرآنی در زندگی اجتماعی اولویت دارد.

مدیرکل برنامه‌ریزی فناوری اطلاعات و تحول اداری سازمان تبلیغات اسلامی ادامه داد: مسجد نهادی است که به برکت انقلاب اسلامی در تمامی محلات سطح کشور فعالیت داشته و کارکرد‌های اجتماعی خود را دارد. مساجد به عنوان یکی از ظرفیت‌هایی است که می‌توان برنامه‌های سازمان تبلیغات را به خوبی در آن اجرا کرد.

یکتا با بیان اینکه کار در حوزه فرهنگی زودبازده نیست، تصریح کرد: برنامه‌هایی که در روز‌های اخیر به تصویب برسد و چالش‌های آن بررسی شود، با برش سالانه اجرا می‌شود.

وی بیان داشت: سازمان تبلیغات اسلامی هیچگاه در انتخابات به فضای جناحی وارد نشده و نمی‌شود و امسال نیز در انتخابات مجلس در حوزه هواداری از شخص و یا گرایش خاص سیاسی ورود نخواهد کرد.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی فناوری اطلاعات و تحول اداری سازمان تبلیغات اسلامی یادآور شد: سازمان تبلیغات اسلامی در راستای اجابت توصیه رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر مشارکت حداکثری در انتخابات وظیفه افزایش مشارکت‌ در این حماسه سیاسی را دارد و از تمام ظرفیت‌های خود به خصوص فضای مجازی برای تحقق این مهم استفاده خواهد کرد که اولویت‌ها نوجوانان و زنان به عنوان محور خانواده و سپس عموم جامعه هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار