فعالیت‌های بیمارستان امل در آستانه توقف کامل قرار گرفت

هلال احمر فلسطین اعلام کرد در سایه کارشکنی‌های رژیم صهیونیستی و مخالفت با ورود غذا و دارو به بیمارستان امل طی ۲۷ روز گذشته، این بیمارستان در آستانه توقف کامل فعالیت‌های خود قرار دارد.
کد خبر: ۶۵۲۲۳۵
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۰ - 19February 2024

فعالیت‌های بیمارستان امل در آستانه توقف کامل قرار گرفتبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از خبرگزاری فلسطینی شهاب، جمعیت هلال احمر فلسطین با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که تلاش برای هماهنگی از طریق موسسات بین‌المللی با دشمن صهیونیستی برای وارد کردن کمک‌های انسانی در هشتمین بار متوالی خود با شکست مواجه شده است.

قرار بود کمک‌های انسانی شامل مواد غذایی و مایحتاج پزشکی و سوخت و روغن ژنراتور بیمارستان أمل از طریق این هماهنگی‌ها وارد غزه شود.

این بیانیه تاکید کرد که رژیم صهیونیستی برای بیست و هفتمین روز متوالی بیمارستان امل در خان یونس را در معرض محاصره خود قرار داده و همواره به سمت این بیمارستان تیراندازی می‌کند.

این بیانیه تاکید کرد که روند تحولات به سمتی پیش می‌رود که احتمالاً این بیمارستان فعالیت‌های خود را متوقف کند، به ویژه اینکه سوخت بیمارستان نیز در شُرف پایان است.

هلال احمر فلسطین تاکید کرد که بیمارستان عمل از کمبود شدید غذا رنج می‌برد و این موضوع جان ده‌ها تن از بیماران و مجروحان و کادر پزشکی را تهدید می‌کند.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار