مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قائم (عج) استان سمنان:

اجلاسیه شهدای روحانی و طلبه استان سمنان برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام «حسینی دیباجی» گفت: اجلاسیه شهدای روحانی و طلبه استان سمنان دوم اسفند در دامغان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۵۲۳۶۰
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۲ - 19February 2024

به گزارش دفاع‌پرس از سمنان، حجت‌الاسلام «سید محسن حسینی دیباجی» مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم (عج) استان سمنان ظهر امروز در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه به میزبانی ستاد کنگره سه هزار شهید استان سمنان اظهار داشت: اجلاسیه شهدای روحانی و طلبه استان سمنان با سخنرانی حجت‌الاسلام «سعیدی» رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا  و با نوای «میثم مطیعی» چهارشنبه دوم اسفند در دامغان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در این مراسم معنوی یاد و خاطر ۱۱۳ شهید روحانی و طلبه استان سمنان گرامی داشته می‌شود، افزود: سخنرانی، ذکر خاطرات، مداحی و مرثیه‌سرایی، شعرخوانی و روایتگری و… در زمره بخش‌های این کنگره است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم (عج) استان سمنان با بیان اینکه این کنگره در قالب کنگره سه‌هزار شهید استان برگزار می‌شود، گفت: کنگره بزرگ سه هزار شهید استان نیز بهار سال آتی در سمنان برگزار خواهد شد.

دیباجی با بیان اینکه پنج فیلم مستند درباره شهدای روحانی و طلبه استان سمنان تهیه شده است، عنوان کرد: ۲۵ عنوان کتاب برای معرفی شهدای روحانی و طلبه استان سمنان نیز تهیه شده است.

وی با بیان اینکه دو عنوان کتاب در اجلاسیه شهدای روحانی و طلبه استان سمنان رونمایی می‌شود، گفت: ترویج فرهنگ ایثار، شهادت و مقاومت و نقش روحانیان در دفاع مقدس و انقلاب، محور اصلی این کتاب‌ها و مجموع اجلاسیه مذکور است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار