حضور حداکثری، اقتدار ملی/ فرمانده سپاه سیمرغ:

مشارکت حداکثری در انتخابات موجب عزت و اقتدار نظام می‌شود

سرهنگ پاسدار «پورقربان» گفت: هرچه قدر مشارکت مردم در انتخابات بالاتر و بیشتر باشد نظام جمهوری اسلامی ایران عزت و اقتدار بیشتری پیدا می‌کند.
کد خبر: ۶۵۲۳۷۶
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۳ - 19February 2024

مشارکت حداکثری در انتخابات موجب عزت و اقتدار نظام می‌شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مازندران، نشست بصیرتی جهاد تبیین با محوریت انتخابات در مرکز نگهداری و بازتوانی «نیلوفری از دل مرداب» شهرستان سیمرغ برگزار شد.

سرهنگ «حسن پورقربان» فرمانده سپاه شهرستان سیمرغ در جمع مددجویان این مرکز، در خصوص اهمیت انتخابات و نقش آفرینی آحاد جامعه در این امر خطیر، سخنرانی کرد.

سرهنگ پورقربان رمز پیروزی انقلاب اسلامی را در مقاطع مختلف، مردم محوری و مشارکت مردمی دانست و گفت: هر جا مردم وارد میدان شدند مثل انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس، جهاد سازندگی و فتنه‌های پی در پی توانستند مسئله را حل کنند. این موضوع نشان دهنده این واقعیت است که برای برگزاری انتخاباتی قوی، مومنانه، هدف‌مدار، با انگیزه تقویت نظام جمهوری اسلامی که تقویت دین خداست باید هر کسی به اندازه سهم خودش تلاش کند تا شاهد حضور حداکثری مردم پای صندوق انتخابات باشیم.

وی بیان کرد: هرچه قدر مشارکت مردم در انتخابات بالاتر و بیشتر باشد نظام جمهوری اسلامی ایران عزت و اقتدار بیشتری پیدا می‌کند و هرچه قدر جمهوری اسلامی قوی باشد رفع مشکلات و رویایی با دشمنان نظام و ملت آسان‌تر خواهد شد.

این مسئول اذعان داشت: چنانچه مردم شرکتی گسترده در انتخابات داشته و در کنار آن انتخابی آگاهانه و درست داشته باشند کشور را در مسیر توسعه قرار خواهند داد.

در پایان این برنامه، مددجویان مرکز با مسئولان گفت‌وگو کرده و دغدغه‌ها و مشکلات خود را بازگو کرده اند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها