رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح مازندران خبر داد؛

وصول ۱۰۰ درصدی شکوائیه‌های قضایی از نیروهای مسلح به صورت الکترونیکی و غیر حضوری

حجت الاسلام «زارعی» از وصول ۱۰۰ درصدی کلیه شکوائیه‌های قضایی از نیرو‌های مسلح به صورت الکترونیکی و غیر حضوری خبر داد.
کد خبر: ۶۵۲۴۴۸
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۱ - 20February 2024

وصول ۱۰۰ درصدی شکوائیه‌های قضایی از نیروهای مسلح به صورت الکترونیکی و غیر حضوریبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مازندران، حجت الاسلام والمسلمین «محمد اسماعیل زارعی» رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح مازندران امروز در همایش تخصصی معاونت توسعه سازمان که به صورت سامانه برخط سراسری برگزار شد، اظهار داشت: با حمایت‌های مدیران مرکز از نظر نیروی انسانی و تجهیزات اداری در شرایط خوبی به سر می‌بریم و با اختصاص یک بازپرس به مازندران، این دغدغه نیز رفع می‌شود.

وی افزود: از ابتدای تابستان سال جاری، کلیه لوایح و شکوائیه‌ها صد در صد غیر حضوری صورت می‌پذیرد که رضایتمندی ارباب رجوع را به‌دنبال داشته است. 

این مقام قضایی ضمن بیان خبر راه اندازی ارتباط الکترونیکی با سازمان‌های تابعه قوه و مراکز انتظامی گفت: برخی کلاس ضابطان و دستورات قضایی و همچنین ار‌تباط با دادسرای ناحیه، اقدامات توقیف و یا عدم توقیف ملک نیز به صورت برخط انجام می‌شود و در صورت ایجاد زیر ساخت مناسب، تا ۷۰ درصد پروند‌ها تمام الکترونیکی خواهد شد.

وی در ادامه افزود: ۱۰ مورد از سامانه همکاران به نرم افزار گفتار به متن مجهز شده‌اند که سرعت عمل و صحت نوشتار را به همراه دارد.

حجت الاسلام زارعی در ادامه با اشاره به وضعیت حقوقی کارکنان بیان کرد: پیشنهاد می‌شود در صورت صلاحدید برای مدیران دفاتر در دو سال آخر خدمت، پست دستیار قضایی اعطا شود تا در ایام بازنشستگی از لحاظ حقوقی شرایط بهتر شود.

این مقام قضایی در پایان به منظور کارایی بیشتر بهره‌وری‌ها خاطرنشان کرد: اختلاف دریافتی بین کارمند کم کار و پرتلاش چشمگیر نیست که امید است با افزایش مبالغ و همچنین در اختیار قرار دادن سرانه به مدیران استانی، این وضعیت تقسیم، بهبود یافته تا پرداختی‌ها کیفیت محور و در روند کار همکاران موثر باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار