در نشست تخصصی حکمرانی مردم در جمهوری اسلامی؛

فرمانده انتظامی خراسان رضوی: نخبگان دانشگاهی سرمایه اجتماعی غنی در تولید امنیت روانی جامعه هستند

سردار تقوی گفت: اساتید و دانشجویان قشر آگاه جامعه هستند و باید از نظرات آن‌ها در ارتقای امنیت جامعه بهره برد.
کد خبر: ۶۵۲۴۵۴
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۹ - 20February 2024

فرمانده انتظامی خراسان رضوی: نخبگان دانشگاهی سرمایه اجتماعی غنی در تولید امنیت روانی جامعه هستندبه گزارش دفاع‌پرس از استان خراسان رضوی، سردار سرتیپ پاسدار «محمدکاظم تقوی» فرمانده انتظامی خراسان رضوی در نشست تخصصی حکمرانی مردم در جمهوری اسلامی ایران با موضوع «پلیس، امنیت انتخابات، مشارکت مردم» که با حضور جمعی از صاحب نظران در دانشگاه آزاد اسلامی مشهد برگزار شد، اظهار داشت: پلیس به عنوان حافظ امنیت مردم، نظم در جامعه و ارزش‌ها و دستاورد‌های انقلاب مسئولیت بی‌بدیلی را بر عهده دارد و در کشور هیچ سازمانی تنوع و گستردگی ماموریت‌های فراجا را ندارد.

وی با اشاره به این که اساتید و نخبگان دانشگاهی سرمایه اجتماعی غنی در تولید امنیت روانی جامعه هستند، گفت: اساتید و دانشجویان قشر آگاه جامعه هستند و باید از نظرات آن‌ها در ارتقای امنیت جامعه بهره برد.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی تاکید کرد: امیدواریم بتوانیم با حفظ وحدت و همدلی و همگامی و حفظ و ارتقا آمادگی حداکثری خود خدمتگزاری شایسته برای مردم و پاسدار حریم ولایت و امنیت باشیم.

سردار تقوی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به انتخابات پیش رو، ابراز داشت: با توجه به حضور پرشور مردم در انتخابات ان شاء الله، شاهد، امنیتی مثال‌زدنی توسط کارکنان انتظامی استان در این جبهه خواهیم بود و این در حالی است که معاندان برنامه‌های بسیاری برای برهم زدن آرامش مردم دارند که بحمدالله هیچگاه به خواسته شوم خود نرسیده‌اند.

این مقام ارشد انتظامی، دانشگاه و دانشجو را کانون بیداری و آگاهی دانست و تصریح کرد: دانشگاهیان با اراده کشور، با قرار گرفتن در مسیر دانش‌اندوزی و بصیرت‌افزایی، استکبار را در راه تغییر مسیر دانشگاه‌ها نا امید خواهند ساخت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار