مسئول سازمان بسیج حقوقدانان:

شهید «رفیعی راد» الگوی بی‌بدیلی برای کارکنان دستگاه قضایی کشور است

«بهرامی پور» گفت: سازمان بسیج حقوقدانان کشور حافظ دستاورد‌های انقلاب است و شهید «میرولی رفیعی راد» الگوی بی بدیلی برای کارکنان دستگاه قضایی کشور محسوب می‌شود.
کد خبر: ۶۵۲۵۱۱
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۶ - 20February 2024

شهید «رفیعی راد» الگوی بی بدیلی برای کارکنان دستگاه قضایی کشور استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، مراسم یادواره استانی شهید شاخص کشوری بسیج حقوقدانان شهید «میرولی رفیعی راد» امروز در ارومیه برگزار شد و از خانواده‌های معظم شهدای حقوقدان استان در این مراسم تجلیل بعمل آمد.

«رسول بهرامی‌پور» مسئول سازمان بسیج حقوقدانان کشور در این مراسم اظهار داشت: شهید «رفیعی‌راد» الگوی بی بدیلی برای کارکنان دستگاه قضایی کشور است.

وی سازمان بسیج حقوقدانان کشور را حافظ دستاوردهای انقلاب عنوان کرد و گفت: امروز عرصه جهاد؛ عرصه احقاق حق و ایستادگی در برابر باطل است و مسئولین باید سپاسگذار فرصت خدمت به مردم باشند.

بهرامی‌پور افزود: امروز همه وظیفه داریم انقلابی که برای آن بسیار هزینه شده است و دستاوردهای بسیاری را برای ملت ایران به ارمغان آورده را حفظ و ادامه دهنده راه شهدا و آرمان های آنان باشیم.

این مسئول با تاکید بر مرور زندگینامه شهدا، یکی از بارزترین ویژگی آنان را تبعیت از ولایت فقیه دانست و ابراز داشت: یکی از وظایف مهم ما امروز این است که هرجا غبار فتنه فضا را دربرمی گیرد با تبعیت از ولی فقیه و جهاد تبعین در صراط مستقیم حرکت کنیم.

وی با اشاره به انتخابات پیش رو این رویداد مهم را بعنوان عالی ترین مظهر مردم سالاری دینی در کشور برشمرد و گفت: یقیناً ملت ایران بار دیگر با حضور گسترده در پای صندوق های رای موجب شکست توطئه های دشمنان خواهند شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار