در بازدید از غرفه خبرگزاری دفاع‌ مقدس؛

رئیس مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه استان تهران: اقتدار جبهه مقاومت در گرو حضور پرشور مردم در انتخابات است

حجت‌الاسلام «رحیمی‌صادق» گفت: امروز هرکس دلش برای فلسطین و مظلومیت غزه می‌سوزد اگر این دلسوزی واقعی باشد در کنار صندوق رای باید نشان دهد.
کد خبر: ۶۵۲۵۱۹
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۲ - 20February 2024

اقتدار جبهه مقاومت در گروه حضور پرشور مردم در انتخابات استاحجت‌الاسلام والمسلمین «محمدهادی رحیمی‌صادق» رئیس مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه استان تهران امروز (سه‌شنبه) در حاشیه بازدید از غرفه خبرگزاری دفاع مقدس مستقر در بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران و در گفت‌وگو با خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس با اشاره به اقدامات حوزه‌های علمیه تهران در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اظهار داشت: در راستای فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، دو اقدام درون و بیرون حوزوی داریم. اقدام درون حوزوی آشنایی طلبه‌ها با شهدای روحانیت و ارزش‌هایی است که وجود دارد. از جمله این اقدامات برگزاری یادواره شهدا در مدارس، جمع آوری و نمایش آثار مربوط به شهدا، برگزاری یادواره شهدای روحانیت، برگزاری اردو‌های زیارت شهدا و روایتگری دوران دفاع مقدس است. همچنین کتابخانه تخصصی دفاع مقدس در همکاری با سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس تاسیس شده است.

وی افزود: قسمت دوم کار‌های برون حوزوی است که اساتید و طلاب ما در ارتباط با مجموعه‌های خارج از حوزه مثل مدارس و دانشگاه‌ها فعالیت می‌کنند. 

حجت‌الاسلام رحیمی صادق با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و نقش موثر مردم در انتخابات گفت: طبق فرمایش رهبر انقلاب حضور مردم زمینه ساز اقتدار و بالا بردن امنیت کشور و پشتوانه محکمی برای جبهه مقاومت است. امروز هرکس دلش برای فلسطین و مظلومیت غزه می‌سوزد اگر این دلسوزی واقعی باشد در کنار صندوق رای باید نشان دهد. نقطه اتکا و قوت نظام اسلامی و جبهه مقاومت و آزادگان عالم حضور مردم در انتخابات است. 

وی با پیش بینی حضور حداکثری مردم بیان کرد: آنچه مردم در ۲۲ بهمن و علیرغم بمباران خبری و ناامیدی‌هایی که ایجاد می‌شد نشان دادن این است که مردم شرایط را خوب درک می‌کنند و پای نظام و انقلاب ایستاده ان. انشالله با حرکت‌های رسانه‌ای که آغاز شده و تاسیس شبکه‌های انتخاباتی حضور پررنگی را شاهد باشیم.

انتهای پیام/ ۱۴۱
نظر شما
پربیننده ها