در بازدید از غرفه خبرگزاری دفاع مقدس؛

رئیس سازمان هواپیمایی کشور: لزوم تربیت خبرنگار تخصصی در حوزه دفاع مقدس

محمدی‌بخش گفت: خبرگزاری دفاع مقدس نسبت به سایر خبرگزاری دیگر کشور متفاوت‌تر است و همین تفاوت خبرگزاری دفاع مقدس نسبت به سایر خبرگزاری‌ها موجب می‌شود تا اثرگذاری هم که بر روی مخاطبان دارد، متفاوت‌تر باشد.
کد خبر: ۶۵۲۵۶۹
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۰ - 20February 2024

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری: تفاوت خبرگزاری دفاع مقدس نسبت به سایر رسانه‌ها موجب اعتماد بیشتر مردم بیشتر به این خبرگزاری شده است«محمد محمدی‌بخش» رئیس سازمان هواپیمایی کشوری در حاشیه بازدید از غرفه خبرگزاری دفاع مقدس مستقر در بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران، در گفت‌وگو با خبرنگار جتماعی دفاع‌پرس، با تاکید بر اینکه خبرگزاری دفاع مقدس نسبت به سایر خبرگزاری دیگر کشور متفاوت‌تر است، اظهار داشت: همین تفاوت خبرگزاری دفاع مقدس نسبت به سایر خبرگزاری‌ها موجب می‌شود تا اثرگذاری هم که بر روی مخاطبان دارد متفاوت‌تر باشد. ضمن اینکه این رویکرد موجب می‌شود که مردم بیشتر به این خبرگزاری اعتماد کنند.

محمدی‌بخش افزود: امروز وقت آن رسیده که خبرنگار تخصصی در حوزه دفاع مقدس تربیت کنید. ضمن اینکه برخی از موضوعات هستند که اهمیت و دربرگیری خبری آن‌ها بالاست. به طور مثال در حوزه هوایی، کافی است که یک خبر مهمی از جنبه مثبت در خبرگزاری دفاع مقدس منتشر شود تا آن رویداد به اتفاق بزرگی تبدیل شود؛ یا در حوزه هوایی و در زمینه طراحی و تولید می‌توان این قبیل اخبار را در خبرگزاری دفاع مقدس منتشر کرد.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار