در بازدید از غرفه خبرگزاری دفاع مقدس؛

سفیر یمن در ایران: لزوم حمایت مسلمانان جهان از مردم فلسطین/ «طوفان‌الاقصی» تجلی اتحاد گروه‌های مقاومت است

«ابراهیم محمد الدیلمی» اتحاد و انسجام گروه‌های مقاومت را در مبارزه با رژیم صهیونیستی بی‌نظیر دانست و گفت: عملیات نظامی نیرو‌های مسلح یمن در خلیج عدن و دریای سرخ تا پایان تجاوز صهیونیست‌ها ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۶۵۲۶۴۶
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۱ - 21February 2024

سفیر یمن در ایران: لزوم حمایت مسلمانان جهان از مردم فلسطین/ «طوفان‌الاقصی» تجلی اتحاد گروه‌های مقاومت است«ابراهیم محمد الدیلمی» سفیر یمن در ایران در حاشیه بازدید از غرفه خبرگزاری دفاع مقدس مستقر در بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران، در گفت‌وگو با خبرنگار بین‌الملل دفاع‌پرس، به حمایت ملت یمن از مردم مظلوم غزه اشاره کرد و اظهار داشت: نیرو‌های مسلح یمن در پاسخ به مطالبه ملت یمن در راهپیمایی میلیونی مبنی بر حمایت از فلسطینی‌ها در خلیج عدن و دریای سرخ، اقدام به عملیات نظامی علیه کشتی‌هایی که عازم سرزمین‌های اشغالی بوده‌اند، کرد و این روند تا پایان تجاوز صهیونیست‌ها تدام خواهد داشت.

محمد الدیلمی موضع ملت یمن در قبال فلسطینی‌ها را طبیعی دانست و با تأکید بر اینکه حمایت از ملت مظلوم فلسطین وظیفه شرعی، اخلاقی و انسانی است، افزود: شایسته است که همه دولت‌ها و ملت‌های مسلمان نیز هم‌چون دولت و ملت یمن در برابر جنایت‌هایی که علیه فلسطینی‌ها از سوی صهیونیست‌ها صورت می‌گیرد، موضع بگیرند و تا جایی که می‌توانند از این ملت که از پیر و جوان گرفته تا زن و کودک قتل‌عام می‌شوند، دفاع کنند.

سفیر یمن در ایران ضمن تمجید از انسجام و هماهنگی گروه‌های مقاومت خاطرنشان کرد: محور مقاومت در تمامی سطوح از رسانه گرفته تا نظامی در کنار مردم مظلوم فلسطین است؛ این محور رو به جلو حرکت می‌کند و روز به روز بر افتخاراتش افزوده می‌شود. عملیات طوفان‌الاقصی هم که تجلی اتحاد گروه‌های مقاومت است، تجربه جدیدی بود که نشان داد اسرائیل سست‌تر از خانه عنکبوت است.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها